چند خبر کوتاه انتظامی از استان همدان


چند خبر کوتاه انتظامی از استان همدان

همدان- ایرنا- توقیف دام های فاقد مجوز در فامنین، کشف 40 فقره سرقت در شهر همدان، دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و سارقان قطعات داخل خودرو در تویسرکان مهم‌ترین اخبار انتظامی استان همدان در 24 ساعت گذشته است.

به گزارش روز شنبه ایرنا، فرمانده انتظامی شهرستان فامنین گفت: ماموران انتظامی شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق ضمن پایش محورهای مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی، ۴۰ راس گوسفند فاقد مجوز بهداشتی را شناسایی و توقیف کردند.

سرهنگ "علی حسن حیدری" با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این احشام را حدود یک میلیارد ریال ارزیابی کردند، افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و یک دستگاه کامیون نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین در ادامه گفت: احشام مکشوفه به اداره دامپزشکی منتقل و متهم نیز به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۴۰ فقره سرقت در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان نیز گفت: با توجه به افزایش وقوع سرقت در سطح شهرستان و تاکید بر تشدید گشت زنی برای پیشگیری از وقوع سرقت، طرح تجمیعی مبارزه با سرقت طی سه روز گذشته در همدان اجرا شد.

سرهنگ"هادی نجفی صالح" افزود: در این راستا ۳۰ سارق دستگیر و ۴۰ فقره انواع سرقت خودرو، اماکن خصوصی، موتورسیکلت، وسایل داخل خودرو و سایر موارد کشف شد.

دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در تویسرکان

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان هم گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز توسط ماموران پلیس این شهرستان با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر به اجرا در آمد.

سرهنگ "رضا نوری" افزود: با اجرای این طرح، ۲ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و در بازرسی از آنها مقدار ۱۹ گرم انواع مواد مخدر، آلات استعمال و ترازوی توزین مواد مخدر نیز کشف و ضبط شد.

وی اظهار داشت: همچنین در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در شهرستان تویسرکان، بررسی موضوع به‌ صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان افزود: مأموران انتظامی شهرستان با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی، رد پای ۴ سارق حرفه‌ای را در این رابطه شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آنها را حین ارتکاب جرم دستگیر کردند.

سرهنگ نوری گفت: سارقان دستگیر شده به ۷ فقره سرقت شامل ۴ فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو ، یک فقره سرقت سیم و کابل برق و ۲ مورد سرقت دیگر اعتراف کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص