جیمی کرگر:/ ترسی در مورد جدایی محمد صلاح از لیورپول ندارم


جیمی کرگر:/ ترسی در مورد جدایی محمد صلاح از لیورپول ندارم

جیمی کرگر، اسطوره لیورپول، می گوید به سیاست های نقل و انتقالاتی این باشگاه اعتماد کامل دارد.

به گزارش "ورزش سه"، دو ستاره باشگاه لیورپول یعنی محمد صلاح و سادیو مانه در رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشته اند. تیم ملی هر دو بازیکن یعنی مصر و سنگال موفق شده اند که به فینال مسابقات صعود کنند و صلاح و مانه نقش مهمی را در این راه ایفا کرده‌اند.

در حال حاضر یکی از مهمترین دغدغه‌های هواداران لیورپول به مسئله تمدید قرارداد محمد صلاح بر می‌گردد. این ستاره مصری تا سال 2023 با قرمزهای آنفیلد قرارداد دارد و گمانه زنی های زیادی در مورد آینده او مطرح شده است. در حال حاضر دو طرف خیلی به توافق با یکدیگر نزدیک نیستند اما اسطوره لیورپول به سیاست‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه اعتماد دارد.

جیمی کرگر:/ ترسی در مورد جدایی محمد صلاح از لیورپول ندارم

جیمی کرگر در این باره گفت: "او و مانه را ببینید که در فینال رقابت های جام ملت‌های آفریقا حضور دارند. دو مورد از بهترین مهاجمان فوتبال جهان که در باشگاه نیز عملکرد فوق العاده ای ارائه می دهند. امیدوارم بتوانیم چند سال دیگر آنها را در اختیار داشته باشیم. اما من همیشه به لیورپول به عنوان یک باشگاه از نظر خرید، فروش و تنظیم قراردادها اعتماد دارم. من فکر می کنم که ما در آن بهترین هستیم، بنابراین من اصلاً وحشت ندارم."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تلاش نیروهای امنیتی برای اطفا حریق ناشی از حمله هوایی آمریکا به پایگاه حشد الشعبی