پیاده کردن عدالت موجبات نزدیک شدن به خداوند را مهیا می‌کند


پیاده کردن عدالت موجبات نزدیک شدن به خداوند را مهیا می‌کند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه دشمن اعتراف کرده که فشار حداکثری نتوانسته انقلاب اسلامی ایران را در مسیر رسیدن به آرمان‌ها متوقف کند، گفت: استعمارگران می‌دانند تا قرآن در جامعه‌ای باشد، امکان نفوذ در آن را نخواهند داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز شنبه ۱۶ بهمن‌ماه در دیدار با جامعه قرآنی این استان، اظهار کرد: امیدواریم که دولت سیزدهم با نصب و انتصابات لازم برای آینده ضمن تلاش برای حل همه مشکلات موجود که بسیاری از آنان به ارث مانده از دولت‌های ناکارآمد است، خواسته‌های به حق مردم را محقق کند.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه ویژگی‌های قرآن به‌گونه‌ای است که همه از آن بهره می‌برند، بیان‌ کرد: ما می‌توانیم از نگاه کردن به آیات نورانی قرآن تا روخوانی و تفسیر آن بهره ببریم اما هدف از نزول آیات وحی این موارد نیست بلکه ایمان و عمل صالح است.

عبادی ادامه‌ داد: استعمارگران می‌دانند تا قرآن در جامعه‌ای باشد، امکان نفوذ در آن را نخواهند داشت و از این جهت جوامع را به سمتی می‌برند که عمل به احکام و آیات قرآن و قسط و عدل مد نظر پیامبران امکان‌پذیر نشود.

وی با بیان اینکه پیاده کردن عدالت یک هدف میانی در جامعه اسلامی است، افزود: زمانی که عدالت ایجاد شود انسان کارآمد شده و می‌تواند به هدف نهایی یعنی سلوک و حرکت به سمت خداوند نزدیک شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در راه رسیدن به عدالت، موانع درونی و بیرونی در جامعه داریم، اظهار کرد: همه راه حل‌هایی که قرآن برای رفع مشکلات بشری ارائه می‌دهد براساس فطرت درونی انسان‌هاست.

عبادی ادامه‌ داد: همه کسانی که حرف از نابودی انقلاب و اسلام می‌زدند خودشان دچار مشکل‌های عدیده شده‌اند ولی ما تازه در آغاز راه هستیم.

وی با بیان اینکه دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی مراحل بعدی است که باید به آن برسیم، گفت: ما مقداری از مسیر را آمده‌ایم ولی راه رو به جلو بیشتر و طولانی‌تر است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: دشمن اعتراف کرده که فشار حدأکثری نتوانسته انقلاب اسلامی ایران را متوقف کند و ما نیز نه در حرف که با عمل باید مستحکم‌تر رو به آرمان‌ها حرکت کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!