محبوبترین شخصیت های انیمه


محبوبترین شخصیت های انیمه

دنیای انیمه مملو از شخصیت‌های جذاب و ماندگار است؛ اما دراین‌میان برخی از شخصیت‌ها بیش از دیگران توجه و احترام مخاطبان را به خود جذب می‌کنند.

از آنجایی که این روزها انیمه به یکی از سرگرمی‌های محبوب میلیون‌ها نفر در گوشه و کنار جهان تبدیل شده، خیلی سخت است که بتوان دست روی شخصیت خاصی گذاشته و آن را نسبت به دیگری در جایگاه بالاتری قرار داد.

به عبارتی سخت است که در مورد یک شخصیت انیمه‌ای قضاوت کنیم، چون ممکن است باعث دلخوری بخشی از اوتاکوها شود. اما بسته به نظرسنجی‌های مختلف و اطلاعات ارائه شده در سایت‌های گوناگون، به نظر می‌رسد برخی از شخصیت های انیمه آنچنان جای خود را در دل مخاطبان باز کرده‌اند که خواه ناخواه عنوان بهترین و محبوب‌ترین شخصیت های انیمه‌ای را به خود اختصاص داده‌اند.

سعی ما در تهیه این مطلب این بود که هم به کاراکترهای معروف و محبوب بپردازیم و هم باتوجه‌به فهرست‌های ذکر شده در برخی از سایت‌ها، بهترین‌ها را انتخاب و در قالب این فهرست معرفی کنیم. ممکن است شخصیت مد نظر شما در این فهرست حضور نداشته باشد یا از نظر رده‌بندی در جایگاه مطلوب قرار نداشته باشد. پس فراموش نکنید نظرات خود را در این مورد با ما و دیگر دوستان‌تان درمیان بگذارید و بگویید به نظر شما چرا این شخصیت باید در این فهرست حضور داشته باشد یا جایگاه دیگری را به خود اختصاص دهد.

نکته دیگر اینکه شخصیت های منتخب فارغ از امتیازاتی همچون زیبایی، خوش تیپ بودن یا خوبی و بدی انتخاب شده‌ و تنها به نگاه مخاطبان و میزان توجه آن‌ها به هر شخصیت انتخاب شده‌اند. پیشاپیش امیدوارم از مرور این فهرست لذت ببرید.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۵۰- Kojiro Hyuga

کوجیرو یوگا (کاکرو یوگا)

انیمه فوتبالیست هانام انگلیسی انیمه: Captain Tsubasa

یکی از انیمه‌هایی که در گذشته جزو انیمیشن‌های محبوب بسیاری از کودکان و نوجوانان کشورمان بود، کارتون فوتبالیست‌ها است. البته اسم اصلی این انیمه کاپیتان سوباسا بود و داستانش در مورد تعدادی از دانش آموزان عاشق فوتبال که هرکدام از مهارت‌هایی خاص برای مواجه شدن با تیم‌های حریف بهره می‌بردند.

یکی از این شخصیت ها کاکرو یوگا با نام اصلی کوجیرو است که به‌عنوان یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ژاپن از مدرسه توهو معرفی شد. در مجموعه‌های بعدی کاکرو ظاهرا روانه کشور ایتالیا شده و در تیم‌های باشگاهی این کشور بازی می‌کند.

کاکرو یوگا شخصیتی معمولا خونسرد و بی‌پروا داشت، درکنار آن او بازیکن بسیار مغروری بود. او در بازی بسیار خشن ظاهر می‌شد و برای همین بازیکنان دیگر از او وحشت داشتند. بااین‌حال او در زندگی خانوادگی شخصیتی خوب و همدل از خود نشان می‌داد و چه در درون خانواده و چه برای هم تیمی‌های خود، مهربان و فداکار بود. شما چه خاطراتی از این شخصیت دارید؟

محبوبترین شخصیت های انیمه

۴۹- Meruem

مروئم

انیمه هانتر x هانترنام انگلیسی انیمه: Hunter x Hunter

مروئم آنتاگونیست‌ یا ضدقهرمان معروف انیمه هانتر x هانتر است. او قوی‌ترین فرزند ملکه و پادشاه مورچه‌های کایمرا (Chimera) است. مروئم در ابتدا رهبری ظالم، خشن و بی‌رحم بود. او خود را بالاتر از دیگر اشکال زندگی می‌داند و هیچ رحم و ملاحظه‌ای نسبت به دیگران نشان نمی‌دهد، حتی اگر آن مادر درحال مرگ خودش باشد.

البته احترام او تنها شامل حال کسانی می‌شود که قوی باشند، به‌عنوان نمونه او از نفرپیتو به خاطر زنده ماندن در نبردی که کشته‌های بسیاری برجای گذاشته بود، تعریف می‌کند.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۴۸- Asta

آستا

انیمه شبدر سیاهنام انگلیسی انیمه: Black Clover

آستا مردی جوان با قدی کوتاه و هیکلی بسیار عضلانی است. او عاشق تمرین و مبارزه است، امری که باعث شده است زخم‌های بسیاری بردارد.

آستا به‌صورت معمول شخصیتی بشاش و بیش فعال از خود نشان می‌دهد که تمایل دارد افکار و اهداف خود را با صدای بلند فریاد بزند. به عبارتی او شخصیتی برون‌گرا است که این توانایی را دارد گاهی حتی موقعیت‌های جدی را هم به موقعیت‌های طنز بدل کند. او سرسخت است و اراده‌ای تسلیم ناپذیر دارد و همین مسئله از او مبارزی فوق‌العاده ساخته است که در نبردهای طاقت فرسا به خوبی خود را نشان می‌دهد.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۴۷- Alucard

آلوکارد

انیمه هلسینگنام انگلیسی انیمه: Hellsing

قهرمان اصلی سریال هلسینگ، قابل مقایسه با دیگر شخصیت های حاضر در این فهرست نیست. او درواقع یک شخصیت شرور است، اما هم جاودانه است و هم از تمام ویژگی‌های لازم برای تبدیل شدن به یکی از شخصیت های محبوب انیمه‌ای برخوردار است.

آلوکارد شخصیتی ترسناک است که هنوز بارقه‌هایی از انسانیت در وجودش باقی مانده است

در این انیمه آلوکارد را در نقش قدرتمندترین شخصیت سازمان هلسینگ می‌بینیم که اگرچه خون‌آشام است، اما بارقه‌هایی از عشق هم در وجودش دیده می‌شود. البته درکنار آن باید پذیرفت که حال و هوای این شخصیت تاحدودی ترسناک است. او توان مقابله دربرابر یک ارتش کامل از خون‌آشام‌های قدرتمند را دارد، بی‌آنکه هیچ کدام از آن‌ها حتی توان لمس کردن او را داشته باشند. بسیاری از طرفداران انیمه هلسینگ، آلوکارد را به خاطر بدجنسی‌هایش دوست دارند.

او در زمان جنگ بی‌رحم و وحشی است، بااین حال هنوز مقداری انسانیت در وجودش باقی مانده است که باعث می‌شود گاهی چند قطره‌ای اشک ریخته و نسبت به کسانی که برایش عزیز هستند احساس محبت کند.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۴۶- C.C.

سی سی

انیمه کد گیاسنام انگلیسی انیمه: Code Geass

در طول بیشتر زمان سریال، شاهد بروز احساسات و عواطف کمی از طرف شخصیت سی سی هستیم، به طوری که او بیشتر اوقات رفتاری سرد و بی‌تفاوت دارد. سی سی سرسخت و خودخواه است و استانداردهای بالایی دارد، امری که توجه لولوش را به خود جلب می‌کند و حتی باعث می‌شود او گاهی سی سی را به همین خاطر به سخره بگیرد.

سی سی شخصیتی منزوی دارد و ترجیح می‌دهد مسائل شخصی را به‌تنهایی و به سبک خود حل کند. او همچنین به نادیده گرفتن اکثر مردم و بداخلاقی با آن‌ها عادت دارد اما باوجود تمام این مشکلات اخلاقی، او به واسطه تجربیات زندگی، دیدی عمیق نسبت به مسائل دارد. او باور دارد که در زندگی به هدف و تمرکز نیاز داریم تا به زندگی‌مان معنا و مفهوم ببخشیم. شاید همین نگاه متفاوت باعث توجه مخاطبان به این شخصیت شده است.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۴۵- Hashibira Inosuke

هاشیبیرا اینوسکه

انیمه شیطان کش (کیمتسو نو یائیبا)نام انگلیسی انیمه: Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba

نمی‌شود پای انیمه جذاب شیطان کش نشست و از حضور شخصیتی دوست داشتنی به نام اینوسکه لذت نبرد. مرد جوان کوتاه قد، تندمزاج و مغروی که دوست دارد فکر کند قوی‌ترین مبارز هر نبردی است. موجودی پرسروصدا که می‌خواهد هرکسی که با او رو‌به‌رو می‌شود را به چالش بکشد. او حتی به مبارزه کردن هم قانع نیست و از آن‌ها می‌خواهد به او و مهارت‌های رزمیش احترام گذاشته و او را تحسین کنند.

این تمایل دائمی او به «بهترین بودن»، باعث می‌شود که اینوسکه یک لحظه آرام و قرار نداشته باشد. به‌ویژه زمانی‌که سعی می‌کند دیگران و به‌ویژه تانجیرو را تشویق کند با او مبارزه کند.

زیر آن ماسک گراز اما شخصیتی خاص پنهان شده است، مرد جوانی که همان اندازه که آتشین مزاج و پرخاشگر است، خصوصیاتی همچون مهربانی و همدلی را هم از خود نشان می‌دهد. البته به شرط آنکه طرف مقابل را لایق و شایسته این واکنش ببیند.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۴۴- Vegeta

وجیتا

انیمه دراگن بال زدنام انگلیسی انیمه: Dragon Ball Z

وجیتا، شاهزاده‌ای تلخ و مغرور است که به‌دلیل سوءاستفاده‌ای که از نژادش شده، کینه به دل گرفته است و این مسئله روی اخلاق و رفتارش هم اثرگذار بوده است. به نظر می‌رسد جایگاه او در سلطنت باعث شده است حس برتری زیادی پیدا کرده و تقریبا خود را از هرکسی که با او روبر می‌شود، بالاتر ببیند. غروری که گاهی هم کار دستش می‌دهد.

البته با جلو رفتن داستان، وجیتا رفته رفته تغییر کرد و اگرچه وانمود می‌کرد کسی یا چیزی برایش اهمیت ندارد، اما در عمل به همه اهمیت می‌داد. به هرحال او شاهزاده‌ی سابقی است که به‌دلیل اتفاقات تلخی که در گذشته زندگیش رخ داده، احساس عصبانیت خود را بروز می‌دهد و این مسئله کاملا قابل درک است.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۴۳- Yuji Itadori

یوجی ایتادوری

انیمه جوجوتسو کایسننام انگلیسی انیمه: Jujutsu Kaisen

یکی دیگر از شخصیت های محبوب و برجسته انیمه جذاب جوجوتسو کایسن، یوجی ایتادوری است. یوجی فردی منصف است که نه‌تنها به دوستان نزدیک خود، بکله به همه افرادی که با آن‌ها مواجه می‌شود، اهمیت می‌دهد. او به ارزش زندگی و زنده بودن واقف است و به همین خاطر معتقد است افراد باید مرگی شایسته داشته باشند. از دید او گرفتن زندگی دیگری کاری غیر اخلاقی است، به همین خاطر تا زمانی‌که ناگزیر نباشد به‌دنبال کشتن فرد دیگری نیست.

ایتادوری به ارزش زندگی واقف است، پس از کشتار غیرضروری اجتناب می‌کند

او پرانرژی و برونگرا است و البته حضورش درکنار نوبارا، خالق لحظات کمدی متعددی است. به‌علاوه وقت گذرانی او درکنار گوجو یا حتی سرگرم کردن دیگران هم دیدنی است. او شاید گاهی ساده‌لوحانه رفتار کند که البته ناشی از بی‌تجربگی او در دنیای ارواح نفرین شده است، اما درکنار آن بارها نشان می‌دهد که در یادگیری سریع بوده و قادر است به سرعت با محیط اطرافش سازگاری پیدا کند.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۴۲- Katsuki Bakugo

کاتسوکی باکوگو

انیمه مدرسه قهرمانانه من (آکادمی قهرمان من)نام انگلیسی انیمه: My Hero Academia

انیمه مدرسه قهرمانانه من یکی از انیمه‌های محبوب سال‌های اخیر است و جای تعجب نیست اگر چندین شخصیت این انیمه به‌عنوان شخصیت های محبوب مخاطبان انتخاب شوند. درمیان شخصیت های راه یافته به این فهرست، نام کاتسوکی باکوگو هم می‌درخشد، مبارزی شایسته که گویی خصوصیات دیگر دوستانش در او جمع شده است. او مانند شوتو ماهر و مانند ایزوکو سرسخت است.

اما چیزی که او را متفاوت از دیگران کرده، شخصیت برجسته و قابل‌توجه او است. کاتسوکی در ابتدا فردی خشن، مغرور و پرخاشگر بود، مسئله‌ای که در قسمت‌های ابتدایی این انیمه به خوبی دیده می‌شد. او نسبت به اطرافیانش رفتاری قلدرمأبانه نشان داده و حتی در بدو امر خصومتی آشکار علیه ایزوکو از خود بروز می‌داد. او ایزوکو را با القابی توهین آمیز صدا کرده و حتی او را تهدید می‌کرد. اما با گذشت زمان این رفتار پرخاشگرانه آرام آرام فروکش کرده و اگرچه او هنوز هم برخی از ویژگی‌های رفتاری ناخوشایند خود را حفظ کرده است، اما دیگر به اندازه اول بدخلق نیست.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۴۱- Asuna Yuuki

آسونا یوکی

انیمه هنر شمشیرزنی آنلایننام انگلیسی انیمه: Sword Art Online

آسونا قهرمان زن اصلی انیمه هنر شمشیر زنی آنلاین است، به همین خاطر افراد بسیاری نسبت به او احساس عشق یا نفرت دارند. آسونا دختری پاک و مهربان است که نمی‌تواند دوستانش را در زمان سختی و دردسر به حال خود رها کند. او دختری عاطفی است که نگران دیگران است.

از نظر ظاهری هم آسونا یک فرشته است، با موهای بلوطی رنگ و لباسی جذاب که برازنده او است و البته که این ظاهر دوست داشتنی هم در محبوبیت او تأثیرگذار بوده است. باتوجه‌به شخصیت و جلوه‌های بصری، آسونا همچنین یکی از مورد علاقه‌ترین شخصیت های تخیلی تمام دوران‌ها است.

البته بهتر است کسی گول آن ظاهر زیبا را نخورد، چون در پشت این ظاهر جذاب و معصوم دختری شجاع و مبارزی ماهر پنهان شده است که می‌تواند در چشم برهم زدنی، درس خوبی به حریف بدهد.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۴۰- Kaguya Shinomiya

کاگویا شینومیا

انیمه کاگویا ساما: عشق جنگ استنام انگلیسی انیمه: Kaguya Sama: Love Is War

کاگویا دختری بسیار سرد و منطقی بود، اما زمانی‌که به شورای دانش آموزی پیوست اوضاع تغییر کرد. او در ابتدا فقط به‌دنبال راهی بود تا میوکی شیروگان را وادار به اعتراف عشقش کند.

کاگویا تصور می‌کرد تنها در این صورت می‌تواند با میوکی وارد رابطه شود، اما در ادامه رفتارهای او نشان می‌دهد که کاگویا بالاخره شروع به پذیرش احساسات خود در مورد میوکی کرده و می‌داند که او را دوست دارد، اما هنوز آشکارا آن را نشان نمی‌دهد. او مشتاق مهربانی کردن است چون خود را انسان خوبی نمی‌داند. او به اعضای شواری دانش‌آموزی اهمیت داده و آن‌ها را دوستانی مهم و ارزشمند می‌داند. او همچنین از نوسانات خلقی رنج می‌برد و به همین خاطر شخصیت هایی متمایز از خود نشان می‌دهد.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۳۹- Kazuto Kirigaya (Kirito)

کازوتو کیریگایا (کیریتو)

انیمه هنر شمشیرزنی آنلایننام انگلیسی انیمه: Sword Art Online

انیمه هنر شمشیرزنی آنلاین در دنیای انیمه، به اثری محبوب و ماندگار تبدیل شد که نقشی مهم در شکوفایی سبک ایسکای (isekai) داشته و درکنار آن به‌عنوان یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های تاریخ انیمه هم شناخته می‌شود. درحالی که هرکدام از شخصیت های حاضر در این انیمه در نقش تعریف شده خود حضوری موفق داشتند، اما این شخصیت مرد اصلی داستان یا همان گیمر حرفه‌ای کازوتو کیریگایا است که با نام کیریتو به شهرت رسیده است.

فرقی نمی‌کند که طرفداران با کدام بخش شخصیتی او رابطه برقرار کرده باشند، چه رفتار آرام و چه جنبه‌های عاشقانه رفتاری او همگی در نوع خود جذاب هستند. به عبارتی کیریتو همه را با کاریزمای غیرقابل انکار خود تحت تأثیر قرار می‌دهد.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۳۸- Saber

سِیبِر

انیمه فیتنام انگلیسی انیمه: Fate

سریال فیت یکی از مجموعه‌های انیمه‌ای است که به‌دلیل سبک روایت و حال و هوای خاص خود، اغب باعث گیج شدن و سردرگمی مخاطبان بوده است. اما چیزی که طرفداران این مجموعه به آن باوری همیشگی دارند، حضور شخصیت هایی باورنکردنی و تحسین برانگیز است که توجه را به خود جلب می‌کنند و سیبر یکی از این شخصیت ها است.

او با «Kiritsugu» آشنا است که از جمله شخصیت های برجسته سریال است و همین مسئله باعث شد که سیبر هم بسیار مورد توجه قرار بگیرد و البته که او سزاوار این همه محبت، عشق و احترام بینندگان بوده است. فعالیت‌های او در روند سریال تأثیراتی شگرف داشته و حضورش در بروز برخی تغییرات بسیار مؤثر بود. به همین خاطر جای تعجب نیست که چرا شخصیت سیبر تا این اندازه دیده شده است.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۳۷- Tanjiro Kamado

تانجیرو کامادو

انیمه شیطان کش (کیمتسو نو یائیبا)نام انگلیسی انیمه: Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba

تانجیرو از همان نخستین دقایق حضورش نشان داد فردی بسیار مهربان و دلسوز است. مرد جوانی که برای رسیدن به هدفش، عزم و اراده زیادی از خود نشان داده و به‌سادگی تسلیم شرایط نمی‌شود. او برای نجات و حفاظت از خواهرش نزوکو تا پای جان جنگید.

تانجیرو با وجود توانمندی‌های خود، درهنگام نیاز از کمک گرفتن از دیگران هیچ ابایی ندارد

دیگر نکته جالب در مورد شخصیت تانجیرو این است که او اگرچه شخصیتی درمانده و ضعیف نیست و بارها قدرت خود را به رخ رقبا کشیده است، اما در زمان نیاز از درخواست کمک از دیگران هم هیچ ابایی ندارد. او مهربان و فهمیده است، اما گاهی هم برخی خصوصیات رفتاری همراهانش برایش اسباب دل آزردگی می‌شود. به‌عنوان نمونه ناله‌های مداوم زنیتسو یا حرکات خشن و گاهی وحشیانه اینوسکه او را عصبی می‌کند.

هرچند اگر در طول داستان با تانجیرو همراه شوید به نکات دیگری هم پی می‌برید. اینکه زیر آن ظاهر مهربان و دوستانه تانجیرو، شخصیتی پنهان شده است که اگر آتش خشم و انتقامش شعله‌ور شود، کسی یارای مقابله دربرابر او را ندارد یا دست کم برای این کار باید بهای سنگینی بپردازد. به عبارت بهتر دربرابر حضور شر مطلق، تانجیرو جنبه‌ای سرد و تاریک از خود نشان داده و درنتیجه نسبت به حریفان شیطانی خود عملکردی خشن دارد. هرچند درنهایت اشک‌های گرم یا دست پرمحبتش می‌تواند در واپسین لحظات زندگی برخی از این موجودات مفلوک، مایه تسلی باشد.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۳۶- Hisoka Morow

هیسوکا مورو

انیمه هانتر x هانترنام انگلیسی انیمه: Hunter x Hunter

هیسوکا یکی دیگر از شخصیت هایی است که قرار گرفتنش در این فهرست ممکن است اسباب تعجب برخی از بینندگان باشد. بله، درست است چون هیسوکا شخصیت شرور سری هانتر x هانتر است.

البته نمی‌توان او را دقیقا یک شخصیت شرور کامل دانست، هرچند که او دوست دارد مقابل قهرمانان خودی نشان دهد. او آدم بدی است، اما طرفداران به‌دلیل سرگرم کننده بودن این شخصیتِ بد، زیاد سخت نگرفته و نگاهی ملایم به او دارند.

او خودخواه و خودشیفته است و دوست دارد هرکاری می‌خواهد انجام دهد. او عاشق ریختن خون مبارزان قدرتمند بوده و از درد کشیدن لذت می‌برد و از هیجان پیدا کردن مبارزی خوب که ارزش جنگیدن و کشتن را داشته باشد روی پای خود بند نمی‌شود. باوجوداینکه از برخی جهات هیسوکا شخصیتی نفرت‌انگیز دارد، اما جذاب است و همین جذابیت دلیل حضور این مرد در این فهرست است. شاید اگر شما هم به تماشای این انیمه بنشینید، درنهایت از هیسوکا خوش‌تان بیاید.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۳۵- Rem

رِم

انیمه ری: زیرونام انگلیسی انیمه: Re: Zero

از دید بسیاری از انیمه دوستان شخصیت رم یکی از محبوب‌ترین شخصیت های تخیلی همه دوران‌ها است و البته باید پذیرفت این مسئله چندان هم دور از ذهن نیست. شاید حتی این حجم توجه دیوانه‌واری که طرفداران نسبت به این شخصیت از خود نشان می‌دهند حتی مضحک هم به نظر برسد، اما با گشتی در گوگل به خوبی این علاقه قابل مشاهده است.

البته انیمه ری زیرو هم یکی از انیمه‌های محبوب و مورد توجه است که شاید کمی این عشق دیوانه‌ کننده به رم را توجیه کند. به جز شخصیت امیلیا که از جمله شخصیت های محبوب این انیمه است، رم هم جزو شخصیت های محبوبی است که با شیرینی و مهربانی خود دل‌های بسیاری را شیفته خود کرده است.

هرچند رم را به‌عنوان دختر طرد شده می‌شناسند و اگر این مسئله برای‌تان جای سؤال دارد، پس باید حتما این انیمه زیبا را تماشا کنید. شاید شما هم خیلی زود جزو طرفداران پروپاقرص این شخصیت شدید.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۳۴- Son Goku

سان گوکو

انیمه دراگن بالنام انگلیسی انیمه: Dragon Ball

برای کسانی که با تماشای انیمه دراگون بال بزرگ شدند، عشق و علاقه به شخصیت سان گوکو چیز عجیبی نیست. مردی که به آن‌ها آموخت چگونه سخت کوشی می‌تواند اوضاع را بهتر کند.

او یکی از خالص‌ترین شخصیت های انیمه‌ای تمام دوران‌ها است و برای همین قرار گرفتنش در این فهرست چیز چندان عجیبی هم نیست. گوکو تقریبا جان خود را برای هرکسی که در معرض خطر قرار گرفته باشد، فدا می‌کند. البته لازم نیست نگرانش باشید، چون او موفق شده است بارها و بارها میدان مبارزه را زنده ترک کند.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۳۳- Emilia

امیلیا

انیمه ری: زیرونام انگلیسی انیمه: Re: Zero

اگر از طرفداران انیمه ری زیرو هستید دو حالت به ذهن می‌رسد: یا شما عاشق و شیفته امیلیا هستید یا در باند رقیب یعنی طرفداران رم حضور دارید. نکته جالب اینکه امیلیا به خاطر همان چیزی محبوب است که زندگی رم را نابود کرد.

البته دراین میان شخصیت و زیبایی امیلیا را دست کم نگیرید. آن موهای نقره‌ای جذاب برای نرم کردن دل مخاطبان کافی است، هرچند ارجاعات گسترده میم با تصاویری از امیلیا هم به تبدیل شدن او به یکی از شخصیت های محبوب انیمه کمک فراوانی کرده است. هرچند درکنار این نکات، طبیعت این شخصیت به‌گونه‌ای است که نادیده گرفتن آن کار سختی است. امیلیا بیش از آن مهربان و پاک است که بتوان از دوست داشتنش دست کشید.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۳۲- Violet

وایولت

انیمه وایولت اورگاردننام انگلیسی انیمه: Violet Evergarden

اگر جزو معدود افرادی هستید که تصور می‌کنید انیمه، محتوایی مناسب کودکان است و چیز چندان جذابی برای ارائه به بزرگسالان ندارد، پس هنوز فرصت تماشای انیمه وایولت اورگاردن را پیدا نکردید.

وایولت سلاحی برای جنگ و کشتار بود، پس درکی از عواطف انسانی ندارد

شخصیت قهرمان اصلی داستان یعنی وایولت، نظر شما در مورد انیمه و همینطور در مورد دنیای واقعی و زندگی را برای همیشه تغییر خواهد داد. وایولت دختری است که به‌دلیل نوع تربیت خود، قادر به درک احساسات انسانی نیست. از وایولت همیشه به‌عنوان سلاحی برای کشتن و جنگیدن استفاده می‌شد، بنابراین این مسئله که او با احساسات انسانی بیگانه است، چیز عجیبی نیست. اما زمانی‌که تنها کسی که به حال و روز او اهمیت می‌داد درگذشت، وایولت تصمیم می‌گیرد تا معنای آخرین صحبت‌های او را درک کند.

این جست‌وجو برای درک احساسات و عواطف انسانی، درست همان چیزی است که او را مبدل به یکی از بهترین شخصیت های زن انیمه‌ می‌کند. زندگی او سفری جذاب و پرفراز و نشیب است که نمی‌توان آن را دوست نداشت.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۳۱- Spike Spiegel

اسپایک اسپیگل

انیمه کابوی بیباپنام انگلیسی انیمه: Cowboy Bebop

اگر اهل سبک رترو هستید، بدون تردید اسپایک شخصیت مورد علاقه و منتخب شما خواهد بود، شخصیتی که گاهی به شکلی دیوانه‌وار شما را مجذوب خود می‌کند. پسر ۲۷ ساله‌ی متولد مریخ که حالا به‌عنوان یک شکارچی جایزه بگیر کار می‌کند. این توصیف خود به اندازه کافی مجذوب کننده است.

باوجود اینکه این انیمه جزو آثار قدیمی است، اما شخصیت اسپایک هنوز طراوت و تازگی خود را برای مخاطبان حفظ کرده است. شاید چون اسپایک یک شخصیت معمولی نیست، او چیزهای بیشتری برای عرضه کردن دارد. گویی شخصیت او فریاد می‌زند من بهترین هستم، و شما می‌دانید این حرف نشانی از گزافه گویی ندارد.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۳۰- Shoyo Hinata

شویو هیناتا

انیمه هایکیونام انگلیسی انیمه: Haikyuu

بدون تردید شویو هیناتا یکی از محبوب‌ترین شخصیت های انیمه است. او اگرچه کوتاه قد است، اما در عوض شخصیتی خاص دارد که درعین مضحک بودن، واقعا بامزه است. دیگر نکات جالب در مورد او موهای نارنجی رنگ و صدای بلندی است که او را در سطحی دیگر به نمایش گذاشته است.

هیناتا شخصیتی شاد و پرانرژی دارد. او به‌سادگی هیجان زده شده و به‌دنبال آن به فردی پرسروصدا تبدیل می‌شود. هیناتا همچنین ساده اندیش است، امری که باعث می‌شود تصمیمات او کمی عجولانه به نظر برسند. بااین‌حال او همیشه مراقب دیگران است و می‌تواند همدلی خوبی از خود نشان دهد.

شخصیت صمیمی و درعین‌حال صریح او باعث شده است هیناتا بتواند حتی با ساکت‌ و گوشه‌گیرترین افراد هم دوست شود. البته عشق شدید او به ورزش هم باعث جذابیت دوچندان این شخصیت شده است.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۲۹- Dazai Osamu

دازای اوسامو

انیمه سگ‌های ولگرد بونگونام انگلیسی انیمه: Bungo Stray Dogs

یکی از شخصیت های اصلی و بسیار محبوب انیمه جذاب سگ‌های ولگرد بانگو، دازای اوساموو است که به‌دلیل ماهیت دیوانه کننده و غیرواقعی که او را بسیار متفاوت‌تر از دیگر شخصیت های انیمه‌ای کرده، به شهرت رسیده است. دازای یک کارآگاه نابغه و باورنکردنی است که می‌تواند به کمک هوش خود هر مسئله و مشکلی را حل کند. هرچند این موهبت ظاهرا نتوانسته است او را چندان به زندگی دلخوش کند، چون مخاطب از همان نگاه اول درحالی با او آشنا شد که به‌دنبال راهی برای کشتن خود بود.

تمایل عجیب و غریب دازای به خودکشی، باعث تمایز شخصیت او شده است

همین تمایل او به خودکشی هم باعث متمایز بودن این شخصیت شده است و به همین خاطر عجیب نیست که دازای اینگونه به شکلی گسترده در میان جامعه انیمه دوستان به شهرت و محبوبیت برسد. البته واضح است که چنین خصوصیات اخلاقی بیشتر مورد توجه طرفداران خانم دنیای انیمه است که درنتیجه آن، از حضور دازای در این فهرست لذت می‌بریم.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۲۸- Yato

یاتو

انیمه نوراگامینام انگلیسی انیمه: Noragami

یاتو هم یکی از محبوب‌ترین شخصیت ها درمیان انیمه دوستان است. او ظاهری جذاب دارد که برای آب کردن دل بسیاری از طرفداران کافی است (مثلا همان دستمال گردنی که همیشه از آن استفاده می‌کند) درکنار آن او بامزه و به اصطلاح کیوت است که این ویژگی هم باعث شعله‌ورتر شدن این اشتیاق می‌شود.

البته فراموش نکنید که خصوصیات رفتاری او هم روی این علاقه اثرگذار است. یاتو می‌تواند بامزه‌ترین مرد روی زمین باشد و درست چند لحظه بعد تبدیل به پسر بد همیشگی شود. شاید همین شخصیت به‌تنهایی کافی باشد تا او را مبدل به یکی از محبوب‌ترین شخصیت های انیمه‌ای تمام دوران‌ها کند. اگر صادق باشیم، یاتو همه شاخص‌های لازم برای کسب این عنوان را دارد، او باهوش، بانمک، زیبا و گاهی شیطان است. البته رقبای او در این فهرست هم هرکدام برگ‌های برنده‌ای دارند که او را از رسیدن به این جایگاه برتر باز دارند.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۲۷- Guts

گاتس

انیمه برزرکنام انگلیسی انیمه: Berserk

گاتس شخصیتی است که باوجود سختی‌ها و مشقاتی که در زندگی متحمل شد، هرگز امیدش را از دست نداد. این مسئله یکی از دلایلی است که به احتمال زیاد باعث شده است این شخصیت تااین اندازه مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. زندگی گاتس شاید از جنبه‌هایی به زندگی ناروتو شبیه باشد، اما از زاویه‌ای دیگر بسیار متفاوت است. او مردی بلند قد، عضلانی و ترسناک است که حضورش در این فهرست انتخابی بسیار حماسی به نظر می‌رسد.

بااین‌حال او موفق شده است به طریقی دل هواداران را به‌دست آورده و به‌عنوان یکی از شخصیت های انیمه‌ای محبوب جایی برای خود پیدا کند. البته شاید ذکر این نکته هم بد نباشد که بدانید محبوبیت این شخصیت بیشتر به خاطر حضورش در مانگا بود تا نسخه انیمه‌‌ای آن، اما به هرحال گاتس مورد توجه علاقمندان دنیای انیمه قرار دارد.

به هرحال گاتس مردی است که در طول زندگی خود با قتل، مرگ و چیزهای وحشتناک دیگری رو‌به‌رو بوده، اما همچنان به مسیر خود ادامه داده است و این توانایی برای زنده ماندن و حرکت کردن آن هم در بدترین شرایط، همان چیزی است که به این شخصیت محبوبیت بخشیده است.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۲۶- Natsu Dragneel

ناتسو دراگنیل

انیمه فری تیل (فیری تیل)نام انگلیسی انیمه: Fairy Tail

ناتسو طبیعتی بی‌خیالی و سری نترس دارد. او باوجود دعواهای مداوم با دیگر اعضای گروه فری تیل، دوستی وفادار و محافظی از جان گذشته است. ناتسو با کمال میل برای دوستانش می‌جنگد، حتی اگر این نبرد بیهوده به نظر برسد.

اولین راه حلی که برای رفع هر مشکلی به ذهن او می‌رسد، مبارزه و جنگیدن است. بااین وجود گاهی که مورد بی‌احترامی قرار می‌گیرد، به ندرت رفتاری متقابل از خود نشان داده و درکنار آن از دیگران هم کینه به دل نمی‌گیرد. البته برای مدت کوتاهی نسبت به شخصی به نام فرناندز کینه داشت، اما سرانجام او را بخشیده و حتی به‌عنوان متحد به رسمیت شناخت. از طرف دیگر ناتسو حتی نسبت به دشمنانش هم از خود دلسوزی نشان می‌دهد که دیگر نکته جالب در مورد شخصیت او است.

همانگونه که گفتیم ناتسو عاشق مبارزه کردن است، در نتیجه ذهن او برای تجزیه و تحلیل استراتژی‌های مختلف جنگیدن آماده است. او به‌دلیل طبیعت خود هرگز از جنگ و مبارزه عقب نشینی نمی‌کند و از طرف دیگر در پیدا کردن نقاط ضعف حریف بسیارماهر است. بااین‌حال او بیش از استفاده از قدرت مخرب علیه رقبا، آن‌ها را با شوخ طبعی خود شکست داده است.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۲۵- Kurisu Makise

کوریسو ماکیسه

انیمه دروازه اشتاینز (اشتاینز گیت)نام انگلیسی انیمه: Steings;Gate

انیمه دروازه اشتاینز از زوایای گوناگون، انیمه‌ای محوری و تأثیرگذار بود، اما شاید یکی از نکات جالب در مورد این انیمه معرفی یکی از معروف‌ترین شخصیت های «tsundere» دنیای انیمه است. کوریسو کریستینا ماکیسه رابطه‌ای خاص با شخصیت اصلی این انیمه دارد. زبان تلخ و گزنده او درکنار محبت‌های شیرین گاه و بیگاهش، به دیده شدن شخصیت های اصلی این انیمه کمک فراوانی کرد.

این ویژگی‌ها شاید در ابتدا کمک به محبوب شدن خود این شخصیت کمک نکردند، اما درادامه و زمانی‌که طرفداران به عشق و نگرانی‌های پنهان در پس رفتارهای تلخ او پی بردند، اوضاغ تغییر پیدا کرد و ماکیسه کوریسو تبدیل به شخصیتی محبوب شد.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۲۴- Kakashi Hatake

کاکاشی هاتاکه

انیمه ناروتونام انگلیسی انیمه: Naruto

کاکاشی نه‌تنها یکی از شخصیت های محبوب انیمه است بلکه به‌عنوان یکی از معروف‌ترین شخصیت های انیمه تمام دوران‌ها هم شناخته می‌شود. شاید بخشی از این علاقه به خاطر این باشد که به سختی می‌شد حدس زد زیر آن ماسک، کاکاشی واقعا چه شکلی است؟

چهره پنهان در پس ماسک کاکاشی، یکی از عوامل محبوب بودن این شخصیت است

تقریبا می‌توان گفت که هر طرفدار سری ناروتو به این شخصیت علاقه دارد. کاکاشی فراتر از یک شخصیت خوش تیپ صرف است، به‌خصوص زمانی‌که یکی از شاگردانش به مشکل برمی‌خورد. درآن زمان کاکاشی هرکاری که لازم است انجام می‌دهد تا مطمئن شود به کسی آسیب نمی‌رسد.

از طرف دیگر شخصیت سرد او دیگر عامل محبوبیت کاکاشی است، البته او گاهی شیطنت‌هایی هم می‌کند. درنهایت باوجود زندگی نسبتا سختی که پشت سر گذاشته، باید گفت کاکاشی لایق این همه توجه و احترام است.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۲۳- Ichigo Kurosaki

ایچیگو کوروساکی

انیمه بلیچنام انگلیسی انیمه: Bleach

قرار گرفتن در فهرست بزرگان دنیای انیمه کم افتخاری نیست و عشق و شهرت هم پاداش همیشگی آن است. این مسئله در مورد ایچیپو کوروساکی هم صدق می‌کند که شخصیت و قهرمان محبوب انیمه جذاب بلیچ است.

ایچیگو شخصیتی است که نباید رو‌به‌رو شدن با او را دست کم گرفته یا همه چیز را به شوخی برگزار کرد. او می‌تواند در نقش فردی فروتن و متواضع شما را غافلگیر کرده یا برعکس، در هیبت یک جنگجوی هیولا مانند حریف را شگفت زده کند. به عبارتی ایچیگو قادر است به‌سادگی با هر کسی همانگونه که مناسب است رفتار کرده و همان‌طور که شایسته است با او رو‌به‌رو شود.

البته او مردی فداکار است که حاضر است جان خود را برای محافظت از افراد خانواده و حتی افراد غریبه به خطر بیندازد. از طرف دیگر او ظاهری شیک و جذاب دارد و همین مسئله باعث شده است که بتوان از کوروساکی به‌عنوان یکی از خوش تیپ‌ترین قهرمانان سبک شونن هم نام برد.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۲۲- Erza Scarlet

ارزا اسکارلت

انیمه فری تیلنام انگلیسی انیمه: Fairy Tail

به معنای واقعی کلمه، ازرا اسکارلت محبوبه‌ی تخیلی بسیاری از اوتاکوها است. او با شخصیت خشن و موهای قرمز رنگش همه را دیوانه و مجذوب خود می‌کند، دختری جوان که درکنار جذابیت‌های ظاهری، کمی بدجنسی را هم چاشنی رفتار خود کرده است.

ارزا فردی بسیار سختگیر است که به‌سادگی عادات رفتاری ناپسند دیگران را به باد انتقاد گرفته و حتی آن‌ها را وادار به عذرخواهی می‌کند. او دختری بی‌حوصله است و باکی از نشان دادن آن به دیگران ندارد. شاید همین مسئله باعث می‌شود که دیگران چندان میلی به مراوده با او نداشته باشند. بااین‌حال او به‌دلیل عضویت در فری تیل، به خود افتخار می‌کند.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۲۱- Shoto Todoroki

شوتو تودوروکی

انیمه مدرسه قهرمانانه مننام انگلیسی انیمه: My Hero Academia

شوتو شخصیتی سرد و گوشه‌گیر دارد که البته ناشی از شیوه تربیتی و زندگی پیچیده خانوادگی او است. به همین خاطر شوتو تصمیم گرفت به‌جای معاشرت کردن با دیگران، به خودش توجه کند. البته با گذشت زمان شوتو کمی روابط اجتماعیش را گسترش داده و با دیگران مهربان شد، او حتی کمی حس شوخ طبعی هم از خود نشان داده و گاهی لبخند هم می‌زند.

به نظر می‌رسد ظاهر شوتو هم در محبوبیت او تأثیر داشته است. زخم دردناکی که شوتو روی صورتش دارد، ظاهرا هم باعث متمایز شدن او از دیگر شخصیت های انیمه‌ای شده و هم روی علاقه و توجه طرفداران اثرگذار بوده است. او در مبارزه خونسرد و آرام است اما از آسیب زدن به دشمنان خود لذت می‌برد.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۲۰- Rintarou Okabe

رینتارو اوکابه

انیمه دروازه اشتاینز (اشتاینز گیت)نام انگلیسی انیمه: Steings;Gate

با کمی فاصله گرفتن از انیمه‌های سنگین رزمی، بد نیست وارد قلمروی آثار علمی تخیلی و تعلیق آمیز شویم و چه بهتر که به معرفی رینتارو اوکابه، دانشمندی دیوانه و البته رهبر مؤسسه‌ی تحقیقاتی ابزارهای آینده بپردازیم.

رین درحال گذراندن سال اول تحصیلی در دانشگاه توکیو دنکی بود که تصمیم گرفت روی عملیاتی خاص تمرکز کند، پس به آکیهابارا رفته و آزمایشگاه تحقیقاتی سفر در زمان خود را تأسیس و گروهی از مهندسان را استخدام کرد که البته بیش از آنکه دانشمند به نظر برسند، اوتاکو بودند!

شاید رفتارهای عجیب و غریب او عامل اولیه توجه علاقمندان انیمه به این شخصیت باشد، اما رین با سطوح پنهان و آشکاری از صداقت و دسیسه چینی، بیننده را کاملا مجذوب خود می‌کند. البته همان‌طور که سریال در عمق اسرار خود فرو می‌رود، رین هم درگیر انواع مفاهیم عالی و معضلات اخلاقی می‌شود که این مسائل باعث جذاب‌تر شدن هرچه بیشتر این شخصیت می‌شود.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۱۹- Saitama

سایتاما

انیمه مرد تک مشتینام انگلیسی انیمه: One Punch Man

چه طرفدار دنیای انیمه باشید و چه توجه چندانی به این حوزه نداشته باشید، بعید است که چیزی در مورد سایتاما نشنیده باشید. البته فراموش نکنید بسیاری سایتاما را با نام مستعار مرد تک مشتی هم می‌شناسند که به‌عنوان یکی از قوی‌ترین شخصیت های انیمیشنی شناخته می‌شود.

سایتاما قهرمانی است که از برخی جهات و ویژگی‌های شخصیتی شباهت‌هایی به دیگر قهرمان معروف یعنی شیگئو کاگیاما دارد. شاید این مسئله به این خاطر باشد که هر دو داستان یعنی قهرمان تک مشتی و موب سایکو ۱۰۰ توسط یک نویسنده (ONE) نوشته شده‌اند.

ممکن است در نگاه اول حس کنید شخصیت سایتاما شخصیتی قدیمی و فاقد احساسات است، اما اگر کمی زمان صرف کنید تا به درک بهتری از این شخصیت و ویژگی‌های آن برسید، همه چیز جالب‌تر خواهد شد. به عبارتی انیمه مرد تک مشتی یک انیمه معمولی نیست، یکی از بهترین‌ها است.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۱۸- Kaneki Ken

کانکی کن

انیمه توکیو غولنام انگلیسی انیمه: Tokyo Ghoul

زمانی‌که انیمه توکیو غول برای اولین‌بار پخش شد، کمتر کسی تصور می‌کرد این انیمه به چنین شهرت و محبوبیتی دست پیدا کند. هرچند شاید انیمه در ادامه نتوانسته باشد توقعات بینندگان را تمام و کمال برآورده کند، اما مانگای توکیو غول داستان متفاوتی دارد. این اثر همچنان جزو آثار محبوب است و تمام این محبوبیت و حس خاصی که مخاطبان نسبت به آن دارند هم مرهون حضور جذاب و به یادماندنی شخصیتی به نام کانکی کن است.

رؤیاهایی از دست رفته کانکی، باعث ایجاد حس همدلی مخاطب با این شخصیت شده است

امری که باعث شده است مخاطبان به‌شدت به کانکی علاقه پیدا کنند، مرد جوان و مهربانی که دوست داشت زندگی عادی داشته باشد، رؤیایی که از دست رفت. بااین وجود زمانی‌که او به یک غول تبدیل شد، همچنان شخصیتی قابل احترام دارد، دیدگاه او نسبت به انسانیت به اندازه‌ای قابل‌توجه است که مخاطبان را به خوبی با این شخصیت همراه و همدل کرده است.

جالب است زمانی‌که شاهد روی تیره و تار زندگی او بودیم هم همچنان کانکی محبوب و مورد توجه بود و حتی امروز هم به‌عنوان یکی از بهترین قهرمانان مانگا شناخته می‌شود.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۱۷- Sasuke Uchiha

ساسکه اوچیها

انیمه ناروتونام انگلیسی انیمه: Naruto

شاید ذکر این مسئله دیگر اکنون کمی تکراری به نظر برسد، امابه هرحال ذکر این نکته خالی از لطف نیست که قرار گرفتن در میان برترین شخصیت های یک انیمه همیشه باعث تحسین مخاطبان بوده و محبوبیت آن شخصیت را بالا می‌برد. ساسکه اوچیها هم یکی از کاراکترهای اصلی انیمه سریالی ناروتو است که هم به خاطر ظاهر از خود راضی و البته خوش تیپ خود و هم به خاطر خصوصیات رفتاری و طبیعت مشتاقش به شهرت رسیده است.

ساسکه که به‌عنوان جنگجویی نخبه شناخته می‌شود، در زمان مبارزه از هیچ چیز کم نمی‌گذارد. طرفدارانش او را به خاطر نقش تأثیرگذارش در پیشبرد داستان دوست دارند و دراین میان این شخصیت بی‌توجه به نظرات کسانی که از او متنفر هستند، به حرکت خود ادامه می‌دهد.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۱۶- Gon Freecss

گون فریکس

انیمه هانتر x هانترنام انگلیسی انیمه: Hunter x Hunter

درست مثل دو شخصیت دیگر این انیمه یعنی کیلوا و هیسوکا، گون هم در سراسر جهان به‌عنوان یک شخصیت محبوب انیمه‌ای شناخته می‌شود. البته موهای عجیب و غریب و سبز رنگ او هم می‌تواند نقشی در ایجاد این محبوبیت داشته باشد، همچنین صدای خاص و شخصیت کمی مضحک هم او را از دیگر شخصیت های انیمه هانتر x هانتر متمایز کرده است.

یکی دیگر از نکات مثبتی که باعث شده است گون فریکس شخصیتی مجذوب کننده باشد، اراده تسلیم ناپذیر او است که سزاوار تقدیر است. او پسری ورزشکار با برخوردی دوستانه است که عاشق ماجراجویی است. او شخصیتی مصمم است و اراده و استعدادهای او باعث می‌شود هم متحدان بالقوه و هم دشمنان احتمالی به او اعتماد کرده و حتی جانب او را بگیرند.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۱۵- Roronoa Zoro

رورونوا زورو

انیمه وان پیسنام انگلیسی انیمه: One Piece

شکارچی دزدان دریایی رورونوا زورو، یکی از دلایل خوب اثبات این نکته است که حتی شخصیت های فرعی و نفرات دوم انیمه‌ها را هم می‌توان دوست داشت. زورو در ابتدا فقط یک بچه شلوغ و پرسروصدا بود که تصور می‌کرد داشتن شمشیر به معنای قوی‌تر بودن است. بااین وجود با انجام تمرین‌های سخت و تحمل سختی‌های مبارزه، او در سبک برجسته سه شمشیر تسلطی قابل‌توجه پیدا کرده و به یکی از شخصیت های تبدیل شد که طرفداران این انیمه تا به امروز همچنان او را دوست دارند.

زورو در طول سفر خود برای تبدیل شدن به بهترین شمشیرباز جهان، مسیری را طی کرد که در طول آن موفق شد برخی از بهترین قهرمانان شناخته شده این انیمه را پشت سربگذارد. او همان موجود خونسردی است که از لوفی به‌عنوان کاپیتان کلاه حصیری حمایت کرده و راهنمای او شد. بهتر است بگوییم او بیش از یک بار به طرفداران وان پیس ثابت کرد که به واقع وفاداری چه معنا و مفهومی دارد.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۱۴- Mikasa Ackerman

میکاسا آکرمن

انیمه حمله به تایتاننام انگلیسی انیمه: Attack On Titan

میکاسا آکرمن، یکی از محبوب‌ترین شخصیت های تخیلی سال‌های اخیر است، او همچنین به‌عنوان یکی از بهترین شخصیت های انیمه ای دختر و همچنین سرسخت‌ترین شخصیت مؤنث دنیای انیمه شناخته می‌شود. البته اجازه ندهید این توصیف شما را گمراه کند، چون میکاسا باوجود شخصیت محکمی که دارد، دختری جذاب و دوست داشتنی است.

میکاسا برای خود در زندگی یک وظیفه خاص را تعریف کرده و آن محافظت از ارن به هر شکل ممکن است. میکاسا همچنین جنگجویی ماهر و قدرتمند است و تمام این خصوصیات دست به‌دست هم داده تا دخترک سرسخت ما جایی در فهرست محبوب‌ترین شخصیت های انیمه را به خود اختصاص دهد. درواقع بسیاری از طرفداران این انیمه میکاسا را به خاطر شخصیت منحصربفردش دوست دارند، درحالی که گروهی دیگر او را به چشم یک ملکه می‌بینند. جواهری تمام عیار که نمی‌توان دوستش نداشت.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۱۳- Sakata Gintoki

ساکاتا گینتوکی

انیمه گینتامانام انگلیسی انیمه: Gintama

یکی از شخصیت های جذاب دیگر دنیای انیمه، ساکاتا گینتوکی است که می‌تواند به‌سادگی هم تماشاچیان را به خنده بیندازد و هم اشک آن‌ها را درآورد. از طرف دیگر گینتاما سریالی است که می‌توان از آن با عنوان سلطان انیمه‌های کمدی یاد کرد، چراکه طنز سورئال آن درکنار شخصیت هایی دوست داشتنی، آن را به محصولی سرگرم کننده تبدیل کرده است. هرچند درکنار آن تعداد ارجاعات فراوان آن به فرهنگ پاپ باعث شده است حتی مجموعه «مرد خانواده» (Family Guy) هم دربرابر آن کم بیاورد.

می‌توان از انیمه گینتاما به‌عنوان سلطان انیمه‌های کمدی یاد کرد

شخصیت ساکاتا گینتوکی در نقش رهبر گروه شناخته می‌شود، گروهی که در زمان تهاجم بیگانگان شکل گرفت. در معادل سازی دوره ادو در ژاپن و زمانی‌که بیگانگان پایه‌های قدرت خود را در زمین مستحکم کردند، زندگی سامورایی‌ها بسیار سخت شده بود. دراین زمان است که گینتوکی و دوستانش مجبور هستند برای تأمین معاش به هر کاری متوسل شوند، چه کمک کردن در یک مغازه سوشی باشد، چه حل کردن پرونده‌های پلیسی و البته درکنار آن مبارزه‌های گاه و بیگاه با بیگانگان که چاشنی کار است.

به هرحال توانایی‌های کوچک و بزرگ گینتوکی چه در نمایش روتین‌های مردانه وجدآمیز یا نشان دادن خود به‌عنوان یک احمق متواضع یا آدم بدجنس با چنان استادی همراه است که باعث شده است او جایی در این فهرست را به خود اختصاص دهد.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۱۲- Edward Elric

ادوارد الریک

انیمه کیمیاگر تمام فلزینام انگلیسی انیمه: Fullmetal Alchemist

ادوارد الریک شخصیت درخور توجه و احترام انیمه کیمیاگر تمام فلزی است که به‌عنوان قهرمان یکی از بهترین انیمه‌های سبک شونن در تمام دوران‌ها شناخته شده است. او برای طرفدارانش چیزهایی بیش از دیگر قهرمانان شونن به ارمغان آورد، شور و شوق درامی انسانی که گاهی از منظر اخلاق، متناقض به نظر می‌رسد.

ادوارد در جریان یک آزمایش کیمیاگری که اشتباه از آب در آمد، تاوان سنگینی داد. روح برادرش آلفونسو که جسمش را از دست داده بود، درون یک زره گرفتار شده و خود ادوارد هم یک دست و پایش را از دست داد. او و برادرش در جستجوی راهی برای احیای بدن‌های‌شان روانه سفری جذاب و خیره کننده می‌شوند که سرشار از جلوه‌های مذهبی، توطئه‌های سیاسی، روابط دوستانه و دلگرم کننده، لحظات حماسی و البته چشمه‌هایی از هنر کیمیاگری است.

شاید همین خصوصیات باعث شده است که باوجود ماهیت متکبر و پرسروصدایش، ادوارد الریک به اندازه‌ای توجه مخاطبان را به خود جلب کرد که طرفداران انیمه همواره آرزومند پایانی خوش برای او بودند.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۱۱- Gojo Satoru

گوجو ساتورو

انیمه جوجوتسو کایسننام انگلیسی انیمه: Jujutsu Kaisen

گوجو ساتورو یکی از شخصیت های محبوب انیمه جذاب جوجوتسو کایسن است، درواقع شخصیت او درست از همان زمان انتشار این انیمه در سال ۲۰۲۰، توجه مخاطبان را به خود جلب کرد.

انیمه جوجوتسو کایسن سریالی خیره کننده بود که در جذب توجه و علاقه بینندگان بسیار موفق عمل کرد. شخصیت های این انیمه کمابیش مورد توجه مخاطبان قرار گرفتند ولی اگر از صد نفر از طرفداران این انیمه بپرسیم شخصیت محبوب‌شان کدام است، بی‌اغراق ۹۵ نفر از آن‌ها به نام گوجو ساتورو یا همان گوجو سان اشاره می‌کنند.

اجازه ندهید ظاهر غلط انداز او شما را به اشتباه بیندازد. شاید او تنها شخصیتی بامزه و استادی بی‌خیال و راحت به نظر برسد، اما چیزی که او را ترسناک و تااین اندازه محبوب کرده، قدرت خیره کننده‌اش است. او به‌عنوان یکی از قوی‌ترین مبارزان شناخته می‌شود، درنتیجه هرجا وارد مبارزه با نفرینی شود، شاهد نبردی دیدنی خواهیم بود و به همین خاطر جای تعجب نیست که چرا انیمه جوجوتسو کایزن تااین اندازه در سراسر جهان شناخته شده است.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۱۰- Light Yagami

لایت یاگامی

انیمه دفتر مرگنام انگلیسی انیمه: Death Note

لایت یاگامی اعجوبه‌ای خوش قیافه و دانش آموزی دبیرستانی است که مسائل اجتماعی و فشارهای خانوادگی، او را روزبه‌روز از مسائل پیش پاافتاده زندگی روزمره دور و دورتر کرد. تااینکه دست سرنوشت فرصتی عالی پیش پای او گذاشت تا به نجات جهان بشتابد. هرچند روش او برای رسیدن به این هدف، متفاوت‌تر از چیزی بود که تصور می‌کردیم. چراکه ناجی نوجوان بشریت و مجازات کننده هرچیز شیطانی « Kira» یا لایت یاگامی است.

لایت بعد از پیدا کردن دفتر مرگ و همراهی خدای مرگ ریوک، این توانایی را پیدا می‌کند تا با نوشتن اسم هرکسی در دفترچه و حتی با ذکر علت مرگ، او را بکشد. لایت نام مستعار کیرا را برای خود انتخاب کرده و شروع به مجازات بدترین جنایتکاران جهان می‌کند. او با نبوغ و اشتیاق عجیب خود موفق شد طرفداران یکی از معروف‌ترین انیمه‌ها با موضوع تعقیب و گریز را مجذوب خود کند.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۹- Itachi Uchiha

ایتاچی اوچیها

انیمه ناروتونام انگلیسی انیمه: Naruto

ساسکه ایتاچی یکی از معروف‌ترین شخصیت های تأثیرگذار (edgelord) در تمام انیمه‌ها است. اما شاید بدون حضور برادر بزرگ‌ترش ایتاچی و انگیزه‌‌ای که او برایش ایجاد کرد، به این اندازه مورد توجه قرار نمی‌گرفت.

ایتاچی اوچیها ضدقهرمانی است که طرفداران این مجموعه حتی یک لحظه هم در مورد بد بودن او فکر نمی‌کردند و در عوض مجذوب چشمان رویایی و هنرهای رزمی او بودند. ایتاچی چه از نظر طراحی نمادین، چه از بعد حرکات جالب و البته پیشینه‌ی مرموزش، آنچنان در دل طرفداران این انیمه جا باز کرده است که بسیاری از آن‌ها همواره این پرسش را مطرح می‌کنند که چرا او آن عضو خانواده اوچیها نیست که سریال روی آن تمرکز کرده است.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۸- L Lawliet

ال لولایت

انیمه دفترچه مرگنام انگلیسی انیمه: Death Note

دفتر یا دفترچه مرگ یکی از انیمه‌های بسیار محبوب در میان طرفداران این حوزه است، پس شاید برای‌تان جالب باشد بدانید در فهرست محبوب‌ترین شخصیت های انیمه‌ای، این لو لایت است که با پیشی گرفتن از شخصیت اصلی یعنی لایت یاگامی، محبوبیت بیشتری در میان انیمه دوستان دارد. البته جای تعجب نیست چرا این شخصیت عجیب و غریب تااین‌حد مورد توجه قرار دارد.

چراکه او از نظر زیبایی شناختی در رتبه‌ای متمایز جای گرفته است، چه از نظر هوش بالا و چه از نظر جنبه‌های جالب توجه شخصیتی مثل نوع رژیم غذایی، او متفاوت است. به هرحال مشخص است لولایت روی ذهن مخاطب تأثیر بیشتری گذاشته است. از طرف دیگر اگر هوش بالای او را کنار بگذاریم، لولایت به‌لطف ناتوانی اجتماعی و هاله عجیبی که گردش را فراگرفته است، می‌تواند استدلال‌های استراتژیک و پیچیده‌تر لایت را کنار گذاشته و از زاویه‌ای متفاوت به مسائل نگاه کند.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۷- Izuku Midoriya

ایزوکو میدوریا

انیمه مدرسه قهرمانانه من (آکادمی قهرمان من)نام انگلیسی انیمه: My Hero Academia

دیگر عضو فهرست محبوب‌ترین شخصیت های انیمه، ایزوکو میدوریا از انیمه آکادمی قهرمان من است. البته فراموش نکنید عضویت در این فهرست کم افتخاری نیست، به‌ویژه باتوجه‌به این نکته که در سال‌های اخیر این انیمه محبوب‌تر از همیشه شده است.

وقتی شخصیتی در قد و قامت قهرمان یکی از مجموعه‌های انیمه‌ای موفق ظاهر می‌شود، شهرت و عشق به‌سادگی در آغوشش خواهند گرفت و ایزوکو هم از این امر مستثنی نیست. شخصیتی که متواضعانه در تلاش است با الهام از قهرمان و بت خود یعنی «آلمایت»، نماد بعدی صلح و آرامش باشد. فداکاری درکنار سخت کوشی و داشتن انگیزه‌ای قوی برای رسیدن به هدف حتی با وجود تمام نقاط ضعف و کاستی‌ها، باعث شده است ایزوکو به واقع قهرمان و شخصیتی الهام بخش باشد.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۶- Lelouch Lamperouge

لولوش لامپروژ

انیمه کد گیاسنام انگلیسی انیمه: Code Geass

یکی از رتبه‌های درخشان این فهرست متعلق به یکی از پیچیده‌ترین شخصیت های دنیای انیمه است، انیمه‌ای که بی‌اغراق خود یکی از چند وجهی‌ترین مجموعه‌های انیمه‌ای است که تاکنون ساخته شده است.

لولوش شخصیتی فریبنده است که به مخاطب، فرصت تماشای یک تحلیل اخلاقی عمیق را می‌دهد

لولوش لامپروژ در یک مقطع زمانی به‌عنوان هفدهمین شاهزاده در صف تاج و تخت کشور قرار داشت، هرچند پس از ترور مادر و فلج شدن خواهرش از جایگاه خود کناره‌گیری کرد. لولوش در دوران تحصیل به‌عنوان یک گروگان سیاسیِ در تبعید زندگی می‌کرد و همین مسئله باعث شد که او فرصت انتقام گرفتن و پیدا کردن مسیر رستگاری را با آغوشی باز بپذیرد. او با دختری مرموز آشنا می‌شود که به او قدرت گیاس را می‌دهد، توانایی عجیب و غریبی که به لولوش اجازه می‌دهد عنان و اختیار هر شخصی را به‌دست گرفته و آنچه می‌خواهد را به او دیکته کند.

با استفاده از این موهبت، لولوش مسیری جدید را در زندگی خود دنبال می‌کند، به‌ویژه اینکه اکنون رهبری گروهی انقلابی با نام فرمان شوالیه‌های سیاه را هم برعهده دارد. البته او در این مسیر به دوستانش دروغ گفته و گاهی حتی به آن‌ها خیانت هم می‌کند و پیامد کارهای او، برباد رفتن زندگی‌های بسیاری است. تماشای تغییر و تحول شخصیت لولوش یکی از جذابیت‌های فریبنده این انیمه است که به مخاطبان فرصت تماشای یک تحلیل اخلاقی عمیق و درامی انسانی را می‌دهد.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۵- Levi Ackerman

لیوای آکرمن

انیمه حمله به تایتان (اتک آن تایتان)نام انگلیسی انیمه: Attack On Titan

دیگر شخصیت محبوب دنیای انیمه، استاد بازی با شمشیر، قوی‌ترین سرباز بشریت و همچنین عضو برجسته لشکر پیشاهنگی و جوخه عملیات ویژه، لیوای آکرمن است.

اگر شما هم جزو طرفداران انیمه معروف حمله به تایتان‌ها باشید، حتما به خوبی از میزان بالای محبوبیت این شخصیت باخبر هستید. لیوای آکرمن یکی از باهوش ترین شخصیت های انیمه ای است. اینکه مخاطبان از همان دقایق اولی که با این شخصیت آشنا شدند، نه‌تنها محبت خود را نثار او کردند، بلکه لیوای احترام آن‌ها را هم به‌دست آورد. نقش او در مقام یک کاپیتان با چهره‌ای سرد و خشن تقریبا هرکسی را به وحشت می‌اندازد، اما درعین طبیعت مبادی آداب او درکنار هوش و البته توجه و نگرانی خالصانه‌ای که برای انجام مأموریت و حفظ سلامت افراد تیمش دارد، چیزی نیست که بتوان آن را به‌سادگی نادیده گرفت.

به جز خصوصیات ویژه او در نقش یک رهبر مقتدر، لیوای همچنین در میدان مبارزه خوش درخشیده و حتی برخی از جذاب‌ترین صحنه‌های مبارزه و جدال با تایتان‌ها، محصول شجاعت و عملکرد درخشان او است. به عبارتی باید بگوییم هرکسی که کاپیتان لیوای آکرمن را تنها از روی قد و قامت کوتاهش قضاوت کند، ممکن است خیلی زود سردی تیغه شمشیر را روی گلویش احساس کند.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۴- Killua Zoldyck

کیلوا زولدیک

انیمه هانتر x هانترنام انگلیسی انیمه: Hunter X Hunter

انیمه هانتر x هانتر را نمی‌توان انیمه‌ای تک شخصیت محور دانست و حتی اگر از زاویه‌ای متفاوت به این انیمه نگاه کنیم، به‌سادگی مشخص است که این شونن تماشایی به اندازه‌ای غنی و پیچیده است که مخاطب را به‌سادگی شگفت‌زده می‌کند. اما اگر قرار باشد در میان شخصیت های حاضر در این انیمه انگشت روی کسی بگذاریم که حضورش باعث تنوع و جذابیت‌ هرچه بیشتر آن شده است، هیچ کسی شایسته‌تر از کیلوا زولدیک نیست.

اگرچه در سریال سعی شده است بیشتر او را به‌عنوان دستیار و همراه گون فریکس به مخاطب معرفی کند، اما کیلوا به‌دلیل سابقه‌ی خانوادگی مرموز، استعداد مرگ‌بار و البته تفکر مداوم در مورد مفاهیمی همچون هدف و اخلاق موفق شده است توجه بسیاری را به خود جلب کند.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۳- Tsubasa Ozora

سوباسا اوزورا

انیمه فوتبالیست‌هانام انگلیسی انیمه: Captain Tsubasa

همان‌طور که از نام انیمه مشخص است، شخصیت کاپیتان سوباسا اوزورا (سوباسا اوزارا) شخصیت محوری و مهم داستان است. سوباسا بازیکنی محوری در تیم است که بعدها پیراهن شماره ده تیم ملی ژاپن را به تن می‌کند. او در ابتدا به‌عنوان یک بازیکن فوتبال نوپا در بازی‌های مدارس ابتدایی ظاهر شده و حتی عنوان بهترین گلزن مسابقات را هم از آن خود کرد.

اگر به خاطر داشته باشید این سریال با اولین گام‌های او در مسیر موفقیت آغاز شده و با پیش رفتن داستان و فراهم شدن فرصت برای درخشش هرچه بیشتر سوباسا و دیگر هم تیمی‌هایش ادامه پیدا کرد. به طوری که بعدها شاهد حضور آن‌ها در لیگ‌های اروپایی بودیم.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۲- Naruto Uzamaki

ناروتو اوزوماکی

انیمه ناروتونام انگلیسی انیمه: Naruto

ناروتو شخصیت مهم و کلیدی یکی از انیمه‌های جذاب سال‌های اخیر است، شخصیتی که روند حضورش در سریال به خوبی تعریق حرکت از پایین را به ما نشان داد. چراکه او در آغاز راه به‌عنوان فردی طرد شده و بی‌کفایت معرفی شد که مشغول آموختن هنرهای رزمی نینجا بود. اما همان‌طور که مخاطبان بیشتری مجذوب این شخصیت می‌شدند، ناروتو هم پیشرفت کرده و پله پله بالا و بالاتر می‌رفت و به اوج می‌رسید. در تمام این مراحل طرفداران این انیمه او را تشویق کرده و با هر موفقیت او اشک شادمانی می‌ریختند.

او دراین مسیر با مبارزان بزرگی مواجه شد، از حکما تا قدرتمندترین مبارزان نینجا را به چالش کشید و البته درمیانه تمام این رویدادها باز هم وقتی را به مراقبت از دوستان خود اختصاص می‌داد. ناروتو جزو نسلی کمیاب از قهرمانان شونن است که شانس رسیدن به رؤیاهای خود را دارند و درتمام این مدت تلاش‌های او باعث شد خوانندگان و بیندگانی که او را دنبال می‌کنند، بابت این همراهی احساس غرور کنند.

محبوبترین شخصیت های انیمه

۱- Monkey D. Luffy

مانکی دی لوفی

انیمه وان پیسنام انگلیسی انیمه: One Piece

لوفی، کاپیتان دزد دریایی با آن کلاه حصیری معروفش، رهبری گروه «the Mugiwara Pirates» را برعهده دارد. او پسر یک انقلابی بدنام و نوه‌ی یک تفنگدار دریایی محبوب است. لوفی در دوران کودکی فردی متواضع بود، اما پس از آنکه راهزنان او را بزرگ کردند، لوفی تمایل پیدا کرد تا عنوان پادشاه دزدان دریایی را از آن خود کند و دراین مسیر گروهی دوست داشتنی از افرادی رانده شده را به خدمت گرفت.

درمیان شخصیت های متنوع انیمه وان پیس، لوفی از همه جذاب‌تر است

اگرچه دیگر شخصیت های این انیمه هم به نوبه خود جذاب هستند، اما هیچ عضوی از آن شخصیتی درخشان‌تر از خود کاپیتان لوفی ندارد. چراکه او در سرگرم کردن طرفداران و به خنده و گریه انداختن آن‌ها تخصص دارد! به واقع باید گفت لوفی دوست داشتنی، مخلوقی است که به سختی می‌توان از او متنفر بود.

به پایان این مطلب رسیدیم. نظر شما در مورد فهرست فوق چیست؟ جای کدام شخصیت خالی است؟ کدام شخصیت نباید در این فهرست قرار می‌گرفت؟ فراموش نکنید نظرات و دیدگاه‌های خود در مورد بهترین کاراکترهای انیمه را با ما و دیگر دوستان‌تان درمیان بگذارید.

پرسش‌های متداول

۱- باهوش ترین شخصیت های انیمه ای کدامند؟

از باهوش ترین شخصیت های انیمه ای می‌توان به شخصیت مانکی دی لوفی، شخصیت ناروتو اوزوماکی و شخصیت کیلوا زولدیک اشاره کرد. فهرست کامل ۵۰ تا از محبوب ترین شخصیت های انیمه را می‌توانید در سایت زومجی بخوانید.

۲- بهترین شخصیت های انیمه ای دختر کدامند؟

از میان شخصیت های محبوب انیمه ای دختر، می‌توان به شخصیت میکاسا آکرمن از انیمه اتک ان تایتان، شخصیت ارزا اسکارلت از انیمه فری تیل و شخصیت کوریسو ماکیسه از انیمه دروازه اشتاینز اشاره کرد. فهرست کامل ۵۰ تا از محبوب ترین شخصیت های انیمه را می‌توانید در سایت زومجی بخوانید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریک تولد به خواهر اردیبهشت ماهی + عکس نوشته زیبا تبریک تولد