پیروزی سخت بایرن‌مونیخ در شب کامبک‌های نافرجام لایپزیش


پیروزی سخت بایرن‌مونیخ در شب کامبک‌های نافرجام لایپزیش

تهران- ایرنا- دیدار تیم‌های فوتبال بایرن‌مونیخ و لایپزیش در هفته بیست و یکم بوندس لیگا آلمان با برتری بایرن به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های فوتبال بایرن‌مونیخ و لایپزیش امشب (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست و یکم بوندس لیگا آلمان در ورزشگاه آلیانز آرنا برگزار شد و در پایان تیم بایرن موفق شد با نتیجه سه بر دو میهمان خود را از پیش رو بردارد.

باواریایی ها در ابتدا در دقیقه ۱۲ توسط توماس مولر به گل رسیدند اما در ادامه آندره سیلوا پرتغالی موفق شد در دقیقه ۲۷ گل تساوی تیمش را به ثمر برساند. اواخر نیمه نخست این بازی با تساوی پیگیری می شد که رابرت لواندوفسکی در دقیقه ۴۴ گل دوم بایرن را به ثمر رساند تا اجازه ندهد نیمه اول با تساوی به پایان برسد.

در نیمه دوم این باز تیم لایپزیش بود که توانست یازی را به تساوی بکشاند. انکونکو در دقیقه ۵۳ موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند. در ادامه بایرن که نمی خواست در خانه ۳ امتیاز را از دست بدهد در دقیقه ۵۸ توسط جیواردیول (گل به خودی) به گل سوم خود رسید.

در نهایت شاگردان «یولیان ناگلزمان» موفق شدند با نتیجه سه بر دو میهمان خود را شکست دهند و با این پیروزی ۵۲ امتیازی شوند. بایرن صدرنشین با این برد فاصله خود را با تیم دوم جدول به عدد ۹ رساند. لایپزیش نیز با این شکست ۳۱ امتیازی ماندند و در رده هفتم قرار گرفتند.

نتایج دیگر دیدارهای امروز هفته بیست و یکم بوندس لیگا به شرح زیر است:

کلن ۱ - ۰ فرایبورگ

آرمنیا بیلفلد ۱ - ۱ مونشن گلادباخ

آگزبورگ ۲ - ۰ یونیون برلین

ماینتس ۲ - ۰ هوفنهایم

اشتوتگارت ۲ - ۳ فرانکفورت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | اولین تصاویر از تفنگ تیرانداز ماهر Microwave در جنگ اوکراین