کامبک میلان با دبل ژیرو مقابل اینتر؛ سری‌آ جذاب شد


کامبک میلان با دبل ژیرو مقابل اینتر؛ سری‌آ جذاب شد

شاگردان استفانو پیولی که بردی شش امتیازی در دربی دلامادونینا به دست آوردند، با 52 امتیاز به جایگاه دوم جدول سری A صعود کردند و یک امتیازی اینتر رسیدند.

آث میلان بردی بزرگ مقابل تیم آماده اینتر کسب کرد و به یک امتیازی همشهری صدرنشین رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های اینتر و میلان از ساعت 20:30 امشب (شنبه - به وقت ایران)، در هفته بیست‌وچهارم سری A ایتالیا و در ورزشگاه سن‌سیرو مقابل هم صف‌آرایی کردند که این مسابقه به پیروزی 2 بر یک میلان انجامید.

افعی‌ها که میزبان این مسابقه بودند، در دقیقه 38 توسط ایوان پریشیچ به گل رسیدند. در نیمه دوم اما جریان بازی تغییر کرد و ستاره آن، مهاجم 35 ساله روسونری بود. اولیویه ژیرو در دقایق 75 و 79 موفق به گشودن دروازه اینتر شد و میلان را از شکست به پیروزی رساند.

این پایان اتفاقات مهم مسابقه نبود. تئو هرناندز در دقیقه 5+90 با خطای شدید روی دنزل دومفریس از زمین اخراج شد تا میلان، بازی را با 10 بازیکن به پایان برسانند.

شاگردان استفانو پیولی که بردی شش امتیازی در دربی دلامادونینا به دست آوردند، با 52 امتیاز به جایگاه دوم جدول سری A صعود کردند. اینتر نیز که دومین شکست خود را در فصل 22-2021 مسابقات متحمل شد، با 53 امتیاز همچنان بر صدر جدول تکیه زده است.

کامبک میلان با دبل ژیرو مقابل اینتر؛ سری‌آ جذاب شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا