نیما میرزازاد و سپاهان؛ انتخابی که خوب نبود 


نیما میرزازاد و سپاهان؛ انتخابی که خوب نبود 

نیما میرزازاد؛ دروازه بان تیم زیر 20 سال ایران در جام جهانی زیر 20 سال بعد از این بازی ها بود که حتی نگاه کارلوس کی روش را هم به خود جلب کرد. 

به گزارش "ورزش سه"، حضور کوتاه مدت او در تمرینات تیم ملی این دروازه بان را متوجه کرد در صورت سختکوشی و تمرین می تواند آینده روشنی پیش رو داشت. اولین تجربه او نساجی بود. در روزهایی که جواد نکونام به او به عنوان یکی از دروازه بانان جوان فراخون حضور درتیم مازنی را داد. نیما سختی های زیادی کشید تا اینکه در نساجی تبدیل به دروازه بان ثابت شد. او حتی یک فصل به پای نیمکت علیرضا حقیقی نشست. اوج کار او درخشش در چارچوب دروازه نساجی در هفته های پایانی فصل گذشته بود که موجب شد تیم مازنی در جدول لیگ برتر باقی بماند. این برای مازنی ها کارنامه فوق العاده ای بود. چرا که مازنی ها روزی که مجید جلالی اردوی تیم را ترک کرد امیدی به بقای نساجی نداشتند. اما آنها در دور برگشت لیگ برتر یکی از تیم های بالانشین جدول بودند.

سیوهای نیما میرزازاد در هفته های پایانی موجب شد مورد توجه تیم سپاهان قرار گیرد. سپاهان که پیام نیازمند را به دلیل حضور در تیم پورتیموننزه از دست داده بود با هر زحمتی که بود رضایتنامه نیما را از نساجی گرفت. میرزازاد تصور می کرد مرد شماره یک سپاهان است و این را بارها در مصاحبه خود گفت. اما وقتی یک دروازه بان کوتاه قامت اتریشی با تیم سپاهان قرارداد امضاء کرد همه گفتند کریستوفر مرد شماره یک است چرا که باشگاه هزاران دلار هزینه نمی کند که یک بازیکن خارجی به خصوص دروازه بان را برای نیمکت در اختیار بگیرد.

دروازه بان اتریشی همان طور که پیش بینی می شد مرد شماره یک سپاهان در همه هفته های سپری شده در دور رفت بازی ها بود. حتی اشتباهات و گاهی گل های متعددی که او دریافت کرد موجب بازی نیما میرزازاد نشد! او یک گام به عقب برگشت. در روزهایی که در نساجی ذخیره علیرضا حقیقی بود. در حالی روزی که نساجی را ترک می کرد مرد شماره یک با سیوه های خوب و متعدد بود. نیما میرزازاد و سپاهان؛ انتخابی که خوب نبود. این دست از اتفاقات در فوتبال طبیعی است و کسی مقصر نیست و تنها می شود به نیما گفت باید انتخاب بهتری می کرد. با مطالعه. از دروازه به نیمکت یک گام به عقب است. نمی شود خرده ای به محرم نوید کیا و یا رحمان احمدی مربی دروازه بان های سپاهان گرفت. هر مربی ای سلیقه ای دارد؛ ساکت الهامی به نیما بازی داد و محرم نوید کیا نه.

تعطیلات زمستانی یک فرصت خوب است برای جبران این انتخاب اشتباه. بهتر است این دروازه بان جوان مسیر بازی در لیگ برتر را دنبال کند. حتی اگر قرار باشد دیگر دروازه بان تیمی چون سپاهان نباشد. بازی در تیمی کوچک تر از سپاهان بهتر از نیمکت نشینی در تیم مدعی قهرمانی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان