مسابقات پرورش‌ اندام انتخابی خراسان رضوی در مشهد برگزار شد


مسابقات پرورش‌ اندام انتخابی خراسان رضوی در مشهد برگزار شد

دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: مسابقات پرورش اندام انتخابی تیم استان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور به مدت سه روز در مشهد برگزار شد.

مجتبی مهربان روز گذشته ۱۶ بهمن، در جمع خبرنگاران از برگزاری مسابقات قهرمانی پرورش اندام خراسان رضوی که انتخابی تیم استان جهت حضور در رقابت‌های کشوری بود، خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات با حضور ۳۲۸ ورزشکار از ۱۴ شهرستان از سیزدهم بهمن به مدت سه روز در رده‌های سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مسابقات ورزشکاران در رشته‌های پرورش اندام، فیزیک، بادی کلاسیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار فیزیک با هم رقابت و در پایان تیم‌های مشهدی عناوین برتر را از آن خود کردند.

دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: در پایان این مسابقات در رشته فیزیک تیم‌های ساندو الف، گلد جیم و هرمس و در فیزیک کلاسیک گلدجیم، ساندو الف و هرمس مقام اول تا سوم را به دست آوردند.

مهربان افزود: در رشته بادی کلاسیک نیز تیم ساندو الف مقام نخست را کسب کرد؛ بهرام الف دوم شد و خانه قدرت بر سکوی سوم ایستاد. در رشته پرورش اندام هم ساندو الف بر سکوی نخست قرار گرفت؛ احد الف مقام دوم را کسب کرد و گلد جیم هم به مقام سوم دست یافت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس