می خواهم اکشن را به سینمای ایران بازگردانم


می خواهم اکشن را به سینمای ایران بازگردانم

در سال های اخیر سینمای ایران اثر اکشن به خود ندیده است. من می دانم که فیلم های کمدی در ایران بسیار پرطرفدارند و همیشه تولید می شوند. من می خواستم فیلم اکشن را دوباره در سینمای  ایران زنده کنم و اکشن کمدی بسازم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نشست رسانه ای فیلم لایه های دروغ به کارگردانی رامین سهراب در جشنواره فیلم فجر برگزار شد.

در این نشست محسن صرافی درباره رامین سهراب و فیلمسازی او در ایران گفت: سهراب در کودکی از ایران خارج شده بود اما سال ها منتظر بازگشت به ایران و فیلمسازی در کشور بود. او و عوامل لایه های دروغ همه کوشش خود را صرف تولید فیلمی محترم کرده اند؛ تلاشی که در تجربه های پیش رو کامل تر می شود.

صرافی با اشاره به انتقادات صورت گرفته از سوی اهالی رسانه و منتقدان به فیلم، گفت: رامین سهراب به خاطر سال ها دوری از کشور، به طور کامل از فرهنگ و ادبیات ما آگاهی ندارد. نقدهای منفی مطرح شده درباره لابه های دروغ محترم است اما به توهین ها پاسخ نمی دهم.

تهیه کننده لایه های دروغ درباره شیوه مشارکت بنیاد سینمایی فارابی در تولید فیلم اضافه کرد: فارابی به غیر از موضوعات مالی، همراهی قابل قبولی با ما داشت، چرا که تولید فیلم مشترک میان دو کشور به هماهنگی های گاها پیچیده ای نیاز دارد که حضور سازمانی چون فارابی در این میان مثمر ثمر بود.

رامین سهراب کارگردان و بازیگر لابه های دروغ هم در ادامه با اشاره به شور و شوق فراوان خود برای ساخت فیلم اکشن در سینمای ایران گفت: در سال های اخیر سینمای ایران اثر اکشن به خود ندیده است. من می دانم که فیلم های کمدی در ایران بسیار پرطرفدارند و همیشه تولید می شوند اما من می خواستم فیلم اکشن را دوباره در سینمای ایران زنده کنم.

این کارگردان درباره پیش بینی خود از موفقیت فیلم در گیشه و بازگشت مالی آن گفت: من نسبت به بازگشت مالی فیلم نگرانی خاصی ندارم چون فیلم در فضای بین المللی هم اکران می شود.

سهراب در پاسخ به انتقادهای مطرح شده از سوی اهالی رسانه و منتقدان به فیلم هم گفت: برخی به دیالوگ های فیلم ایراد گرفته اند در حالی که ژانر اکشن بر أساس دیالوگ شکل نمی گیرد.

او همچنین تاکید کرد: تلاش کردم بر خلاف فیلم های معمول سینمای ایران، جاذبه های شهری در ایران را به نمایش درآورم.

پایان پیام/14

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی