مسابقه کتابخوانی فجر انقلاب برگزار می‌شود 


مسابقه کتابخوانی فجر انقلاب برگزار می‌شود 

میثم زارع گفت: مسابقه کتابخوانی تحت عنوان فجر انقلاب با موضوع انقلاب اسلامی ویژه گروه های سنی نوجوان و جوان برگزار می شود.

«میثم زارع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به برنامه های مناسبتی کانون باقرالعلوم در دهه فجر، گفت: جشن پیروزی انقلاب اسلامی یکی از این برنامه ها است که ۲۲ بهمن ماه برگزار می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج افزود: این جشن همراه با اجرای برنامه های شاد و متنوعی از جمله سرود و نمایش است که توسط بچه مسجدی های عضو کانون اجرا می شوند.

وی بیان کرد: همچنین مسابقات ورزشی فوتبال جام فجر در این ایام برگزار می‌شود و به تیم برنده نیز جایزه ای اهدا می شود.

زارع ابراز کرد: برپایی ایستگاه صلواتی یکی دیگر از برنامه های دهه فجر است که در این ایستگاه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی شیرینی و شکلات در بین مردم توزیع می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج ادامه داد: علاوه بر این نیز مسابقه کتابخوانی تحت عنوان فجر انقلاب با موضوع انقلاب اسلامی ویژه گروه های سنی نوجوان و جوان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: این مسابقه به صورت مجازی برگزار می‌شود و در همین راستا تعدادی سوال طراحی شده که در گروه های واتس آپ به اشتراک گذاشته می شود تا علاقمندان با ارسال پاسخ های صحیح بتوانند از جوایز این مسابقه بهره مند شوند.

زارع اضافه کرد: در راستای طرح پیوند مسجد و مدرسه نیز با مشارکت کانون جشن انقلاب در مدرسه روستا برگزار شده و از دانش آموزان ممتاز پایه اول تا پنجم تجلیل می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج یادآور شد: طرح شنبه های کتاب نیز با محوریت معرفی کتاب هایی درباره انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی در خاتمه عنوان کرد: یکی از فعالیت های کانون در آستانه ورود به دهه فجر آذین بندی مسجد بود.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ از حالا دیگه من مردم تورو از پیشم بردن علیراد