رسیدن به تمدن نوین اسلامی هدف تشکیل انقلاب بوده است


رسیدن  به تمدن نوین اسلامی هدف تشکیل انقلاب بوده است

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان گفت:هدف از تشکیل این انقلاب تمام دستاوردهای آن، رسیدن به یک تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظماست.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتمی کن کبود در گفت‌وگو با ایسنا با تبریک ایام‌الله دهه فجر و تقارن آن با آغاز ماه رجب، با طرح این سوال که چرا انقلاب کردیم، بیان کرد: ۴۳ سال از انقلاب گذشته است و جوانان بین سنین ۲۵ تا ۴۰ سال دوران انقلاب را درک نکردند و ندیدند؛ در بحث اینکه چرا انقلاب کردیم ابتدا باید به مساله ایران شناسی و ثروت‌های آن بپردازیم.

وی ادامه داد: ایران کشوری ثروتمند بود و متاسفانه در دوران قاجار و پهلوی چه بلایی بر کشور نیاوردند و آن را به دست بلوک شرق و غرب دادند بطوریکه پس از جنگ جهانی دوم همه کشورها چشم به ایران دوخته بودند و رضاخان و محمدرضا پهلوی به صورت ژاندارم‌های مزدور در دست آنها، تمام سرمایه ایران را برای آنها به تاراج دادند.

انقلاب آمد تا دست نانجیبان عالم را از ایران کوتاه کند

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان گفت: انقلاب آمد تا دست این نانجیبان عالم را از ایران کوتاه کند و کوتاه کرد.

حاتمی کن کبود بیان کرد: با ایمان محکم مردم و رهبری بزرگمرد ۷۸ ساله، پس از ۱۵ سال تبعید و دوری از کشور توانست مردم را دور خود جمع کند و انقلابی را رقم بزنند.

وی در خصوص دستارودهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: مهمترین مساله استقلال و آزادی و توجه به جمهوریت و حضور در صحنه یکی از دستاوردهای انقلاب است.

مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران، مساله دفاع از کیان کشور است

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان بیان کرد: کشوری بودیم که جدای از اینکه از بعد آموزش، کشاورزی، بهداشت، سلامت، صنعت، انرژی، معدن، ورزش، فناوری، اقتصاد، علمی و نظامی و توسعه انسانی و قدرت جهانی به کجا رسیدیم اما مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران، مساله دفاع از کیان کشور است.

حاتمی کن کبود ادامه داد: هنگامیکه ۴۰ هزار مستشار آمریکایی در ایران حق توحش می‌گرفتند ولی در حال حاضر کار به جایی رسیده که سرباز و مستشار امریکایی در ایران وجود ندارد بلکه هیچ آمریکایی حتی رئیس جمهور این کشور حق دخالت در ایران را ندارد و بالاتر از همه به تعبیر بزرگان که می‌گویند کفش امام و رهبر و سرباز وطن (حاج قاسم سلیمانی) باارزش‌تر از سر رئیس جمهور آمریکاست و این یک عزت است.

رسیدن به یک تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظما

وی خاطرنشان کرد: در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری هدف از تشکیل این انقلاب را و تمام دستاوردهای آن را رسیدن به یک تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظما می‌دانند که اگر در این راستا حرکت کنیم قطعا پیروز خواهیم شد.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان تاکید کرد: در گام دوم انقلاب محکمتر و بهتر از گام اول و چهل سال اول همت کنیم تا با توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری نسبت به علم و پژوهش، اقتصاد، استقلال و آزادی، معنویت و به ویژه اخلاق، عدالت و مبارزه با فساد، عزت ملی و روابط خارجی بتوانیم گام‌های محکمی را برداریم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیروقت خوابیدن مشکلی ایجاد می‌کند؟