حسن یزدانی تا چه زمانی کشتی می‌گیرد؟


حسن یزدانی تا چه زمانی کشتی می‌گیرد؟

حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک درباره اینکه قصد دارد تا چه زمانی کشتی بگیرد توضیحاتی را بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - حسن یزدانی قهرمان و نایب قهرمان المپیک و دارنده ۳ مدال طلا، یک نقره و یک برنز کشتی آزاد جهان درباره این سوال که تا چه زمانی به کشتی گرفتن ادامه خواهد داد، گفت: اگر در این سال‌ها باختی هم داشتم، قطعاً حریف از من بهتر بود که مغلوب شدم، ولی آخرین بار خدا کمک کرد و حریف آمریکایی را بُردم. تا زمانی که توان داشته باشم و بدانم برای تیم ملی و کشتی مثمرثمر هستم، قطعاً کشتی می‌گیرم. ان‌شاالله اتفاقی در این مسیر پیش نیاید. هدفم المپیک ۲۰۲۴ است و تا آن وقت هم بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی در پیش است و اگر به دوبنده تیم ملی رسیدم، می‌خواهم دل مردم را شاد کنم.

او درباره چرخه انتخابی تیم ملی گفت: من کشتی‌گیر هستم و تابع قانون؛ هر تصمیمی بگیرند به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ کشتی اطاعت می‌کنم، چون وظیفه من کشتی گرفتن است. چرخه خیلی خوبی است، این دوره خیلی به مسابقات کشوری بها داده شده و کسانی که مدعی دوبنده تیم ملی هستند، از قهرمان کشوری ورود پیدا کردند و نفرات برتر کشوری به آسیایی می‌روند. چند سالی این اتفاق رخ نداده بود. نمی‌شود به این چرخه ایراد گرفت. این چرخه دست و پا شکسته در سال‌های گذشته هم انجام می‌شد، اما چرخه اعلام شده کاملاً به کشتی کشور کمک می‌کند. مربی و سرمربی در انتخاب کشتی‌گیر نقش ندارند و خود کشتی‌گیر باید حقش را وسط تشک بگیرد.

یزدانی با اعلام اینکه قرار است در آخرین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی کشتی بگیرد، عنوان کرد: من هر سال در انتخابی تیم ملی کشتی گرفتم و حتی اول از همه برای من انتخابی گذاشتند که قهرمانان دیگر بیایند و کشتی بگیرند. الان هم این فرصت برای همه بچه‌ها و همین‌طور هم وزن‌هایم که مدعی دوبنده تیم ملی هستند، ایجاد شده که رقابت کنند و من هم مثل بقیه در این چرخه کشتی می‌گیرم و در نهایت امیدوارم هر کسی حقش است، در این چرخه به حقش برسد.

بیشتر بخوانید

اظهارات حمید باوفا درباره بازگشت دوباره به تیم ملی کشتی

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا