قتل وحشتناک دختر اهوازی و خواسته به حق افکار عمومی؛ رسیدگی خارج از نوبت و اشد مجازات برای بر هم زدن امنیت ملی و روانی!


مرد جوان همسر 17 ساله اش را کشت! این خبری بود که روز گذشته فضای مجازی و رسانه ای را تکان داد، قتلی هولناک که واقعا قلب هر انسان سالمی را به لحاظ روانی به درد می آورد. تلخی و هولناکی این خبر اما به خاطر قتل رخ داده نبود چرا که متاسفانه از این قبیل اخبار حوادث در جامعه ما کم به گوش نمی رسد، اما شیوه و عمل جنایت به گونه ای بود که افکار عمومی را به...

نواندیش- رضا امیری: مرد جوان همسر 17 ساله اش را کشت! این خبری بود که روز گذشته فضای مجازی و رسانه ای را تکان داد، قتلی هولناک که واقعا قلب هر انسان سالمی را به لحاظ روانی به درد می آورد. تلخی و هولناکی این خبر اما به خاطر قتل رخ داده نبود چرا که متاسفانه از این قبیل اخبار حوادث در جامعه ما کم به گوش نمی رسد، اما شیوه و عمل جنایت به گونه ای بود که افکار عمومی را به شدت جریحه دار کرد شاید طی ماه های اخیر تنها پرونده قتل بابک خرمدین به دست پدر و مادرش باشد که تا این حد در افکار عمومی بازتاب داشته بوده باشد.

اما ماجرا از چه قرار بود؟! روز گذشته خبرگزاری رکنا تصاویر و ویدیوهایی وحشتناک از صحنه این قتل و اقدام قاتل جانی منتشر کرد تصاویری که به قدری دردآور است ترجیح دادیم از انتشار آن ها در این خبر اجتناب کنیم، هرچند احتمالا تا الان آن ها را در فضای مجازی دیده اید.

مرد جوان اهوازی همسرش را به قتل رساند و سر بریده شده او را با خوشحالی در خیابان چرخاند.

بلافاصله این جنایت هولناک از سوی اهالی وحشت زده میدان کسایی به مرکز فوریت های پلیسی 110 اهواز گزارش داده شد.

بدین ترتیب تیمی از کارآگاهان اداره پلیس آگاهی همراه با علی حسن لو بازپرس ویژه قتل در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

ماموران پلیس در صحنه جنایت با جسد دختر 17 ساله ای مواجه شدند که داخل یک خانه سرش از بدن جدا شده و جسد وی در مکان دیگری رها شده بود.

تحقیقات بیشتر نشان داد، دختر جوان پس از فرار به ترکیه از سوی همسرش به ایران بازگردانده شده و به دست همسر و برادر شوهرش که هر 2 پسر عموی او بودند به قتل رسیده است.

بررسی های لحظه به لحظه مشخص کرد، برادر قاتل پاهای مقتول را گرفته و مرد جوان سر همسرش را در خانه با قمه بریده است و عاملان جنایت پس از گرداندن سر مقتول جلوی چشمان مردم در خیابان به مکان نامعلومی متواری شده اند.

اکنون یک پرونده جنایی دیگر مانند قتل های ناموسی پیشین همچون قتل رومینا به دست پدرش فضای جامعه را ملتهب کرده است، از آن جایی که مقتول دختر عمو و همسر قاتل به حساب می آید و در مناطقی مثل خوزستان برخی روابط عشیره ای وجود دارد مردم عمدتا این نگرانی را دارند که این قاتل به نحوی از اشد مجازات یعنی اعدام بگریزد، با این حال اکنون به دلیل جریحه دار کردن افکار عمومی و بر هم زدن امنیت ملی و روانی جامعه به واسطه اقدام قاتل این انتظار به حق از جانب همه مردم می رود که قوه قضاییه صرف نظر از نظر اولیای دم به پرونده این قاتل در اسرع وقت رسیدگی کرده و وی را برای بر هم زدن امنیت روانی جامعه به اشد مجازات که اعدام است برساند!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان