استقبال شهروندان قم از فیلم های جشنواره فجر


استقبال شهروندان قم از فیلم های جشنواره فجر

شهروندان و هنرمندان قمی از برنامه‌های جشنواره فیلم فجر در دومین روز نمایش آن در سطح استان استقبال کردند.

فیلم ملاقات خصوصی از جمله فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در سینما تربیت قم اکران شد و مورد استقبال نسبی حاضرین در جشنواره فیلم فجر قرار گرفت.

در این فیلم، زوج شکیبا و ایزدیار یکی از کنجکاو برانگیزترین انتخاب‌های بازیگری بود که هر ۲ بازیگر توانستند به خوبی نقش‌های خود را در این فیلم به کارگردانی امید شمس که یک کارگردان فیلم اولی است ایفا کنند.

برخی تماشاگران معتقد بودند ملاقات‌ خصوصی فیلم کاملی نیست و در لحظات زیادی از فیلمنامه و اجرا، ناپختگی و خام‌دستی فیلمساز به خوبی به چشم می‌آید اما فیلم لحظات تاثیرگذاری دارد که می‌تواند برای مخاطب همراه‌ کننده باشد.

ایده حمل مواد به زندان و مشکلات زندانیان در ایران نیز با وجود اینکه ایده تازه و بکری نبود اما در طول داستان به خوبی به آن اشاره شد و وجهه اجتماعی فیلم را تا حد زیادی تقویت کرده است.

بر اساس اعلام دفتر سینمایی، سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، فیلم های «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، «خائن کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی، «ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس، «بدونِ قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی، «دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی، «ضد» به کارگردانی امیر عباس ربیعی و «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی فر از جمله فیلم هایی است که در قم اکران خواهد شد.

همچنین «شب طلایی» به کارگردانی یوسف حاتمی‌کیا، «شادروان» به کارگردانی حسین نمازی، «هناس» به کارگردانی حسین دارابی، «بیرو» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی، «شهرک» به کارگردانی علی حضرتی، «برف آخر» به کارگردانی امیر حسین عسگری و «بی رؤیا» به کارگردانی آرین وزیر دفتری، «لایه‌های دروغ» به کارگردانی رامین سهراب و «ماهان» به کارگردانی حمید شاه حاتمی از جمله شانزده فیلم حاضر در جشنواره فیلم فجر هستند که در قم به روی پرده می‌رود.

اکران فیلم های جشنواره فجر از روز جمعه در قم آغاز شد و در این روز ۵ فیلم در سه سینمای ونوس، تربیت و شهرآفتاب اکران شد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!