فرصت دوباره ثبت نام برای داوطلبان کنکور ارشد 1401


فرصت دوباره ثبت نام برای داوطلبان کنکور ارشد 1401

سازمان سنجش از 20 بهمن، فرصت دوباره ثبت نام برای داوطلبان کنکور ناپیوسته ارشد سال 1401 را فراهم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ به منظور پذیرش دانشجو در تمامی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت متقاضیان در بیست و هفتمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور برگزار می‌شود.

متقاضیان می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ در خصوص اصلاح این دفترچه راهنما که از طریق سایت سازمان سنجش قابل دسترس است، برای ثبت نام اقدام کنند.

بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ که در زمان مقرر (از تاریخ ۱۶ تا ۲۷ آذر ۱۴۰۰ و همچنین مرحله دوم ثبت نام از تاریخ ۳ تا ۶ بهمن ۱۴۰۰) در این آزمون ثبت‌نام نکرده‌اند، می‌توانند در فرصت ثبت نام با تاخیر شرکت کنند.

فرصت ثبت نام با تاخیر این دسته از متقاضیان از روز چهارشنبه ۲۰ بهمن آغاز می‌شود و تا روز شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ادامه دارد. ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org انجام می‌شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی