پژو 206 سقف شیشه ای در راه بازار/ قیمت تخمینی محصول جدید ایران خودرو


پژو 206 سقف شیشه ای در راه بازار/ قیمت تخمینی محصول جدید ایران خودرو

ایران خودرو اعلام کرد تولید آزمایشی 206 تیپ 3 را آغاز کرده است. اما پژو 206 سقف شیشه ای چه قیمتی دارد و چه زمانی عرضه می‌شود؟ نوشته پژو 206 سقف شیشه ای در راه بازار/ قیمت تخمینی محصول جدید ایران خودرو (https://tejaratnews.com/%d9%be%da%98%d9%88-%db%b2%db%b0%db%b6-%d8%b3%d9%82%d9%81-%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%a7%db%8c) اولین بار در تجارت‌نیوز...

به گزارش تجارت‌نیوز، ایران خودرو اعلام کرده است که محصول جدیدی از خانواده پژو را با عنوان پژو ۲۰۶ سقف شیشه ای در آینده روانه بازار می‌کند. این شرکت هنوز در مورد قیمت محصول جدید خود اطلاع‌رسانی نکرده است اما کارشناسان گمانه‌زنی‌هایی را در این زمینه مطرح می‌کنند.

مدیر پروژه پلتفرم ۲۰۶ در مورد تولید آزمایشی این خودرو گفت: محصول ۲۰۶ تیپ ۳ با سقف شیشه‌ای، آماده تولید و عرضه به بازار است و با اخذ مجوزهای لازم به مشتریان تحویل داده می‌شود.

ظاهرا مهم‌ترین امکانات رفاهی ۲۰۶ تیپ ۳ سقف شیشه‌ای، سیستم اتوماتیک تهویه هوا، آیینه‌های جانبی برقی و شیشه بالابرهای برقی درهای عقب هستند.

آخرین مدل ۲۰۶ تیپ ۳ مربوط به سال ۹۱ است و بعد از آن تولید آن توسط ایران خودرو متوقف شد.

پژو ۲۰۶ در گذشته در شش تیپ یک تا شش در ایران عرضه می‌شد. در سال‌های اخیر با حذف مدل‌های دیگر فقط تولید تیپ‌های دو و پنج توسط ایران خودرو انجام می‌شد. تولید تیپ پنج نیز هم اکنون متوقف است و فقط ۲۰۶ تیپ ۲ تولید می‌شود.

۲۰۶ سقف شیشه ای چه قیمتی دارد؟

عماد جعفری، کارشناس حوزه خودرو در گفتگو با تجارت‌نیوز در مورد مشخصات ۲۰۶ سقف شیشه ای گفت: احتمالا این خودرو ترکیبی از تیپ دو و پنج ۲۰۶ باشد. یعنی موتور تیپ دو در آن استفاده می‌شود. آپشن‌های ۲۰۶ تیپ پنج، مانند آینه برقی، ایر کاندیشنر اتوماتیک و شیشه عقب برقی نیز در این خودرو موجود است.

این کارشناس ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود قیمت این خودرو بین قیمت تیپ دو و پنج خودروی ۲۰۶ باشد.

قیمت‌های روز موجود در سایت باما نشان می‌دهد خودروی ۲۰۶ تیپ ۲ به قیمت ۲۶۸ میلیون تومان و تیپ ۵ این خودرو ۳۳۳ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

این خودرو چه زمانی عرضه می‌شود؟

با پیگیری‌های تجارت‌نیوز از شرکت ایران‌خودرو، مشخض شد که این شرکت هنوز زمان دقیق عرضه ۲۰۶ سقف شیشه ای را مشخص نکرده است. اما ایران‌خودرو به دنبال مجوزهای مختلف فروش و ثبت استانداردهای این خودرو است و احتمال دارد در سال آینده این خودرو به مشتریان ایران‌خودرو عرضه شود.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن