شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به یک هزار و 53 نفر رسید


شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به یک هزار و 53 نفر رسید

یاسوج-ایرنا-رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت:شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد با فوت 2 بیمار مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته به یک هزار و 53 نفر رسید.

پرویز یزدان‌پناه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون ۱۰۲ بیمار در بیمارستان‌های کرونایی کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند که از این تعداد ۳۵ بیمار مبتلای قطعی و سه بیمار هم در بخش مراقبت‌های ویژه خدمات درمانی دریافت می کنند.

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون ۸۶ هزار و ۸۴۵ بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد بهبود یافته اند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: از ۵۳۶ آزمایش کرونای دریافت شده از آزمایشگاه‌های سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود ۴۵ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران ثبت شده است.

یزدان پناه عنوان کرد: سرعت شیوع سویه امیکرون چندین برابر سویه‌های قبلی است و مردم برای حفظ سلامتی خود و دیگران و پیشگیری از ابتلاء به این بیماری از ماسک استفاده کرده و از سفرهای غیر ضروری و رفتن به مکان‌های شلوغ و پر جمعیت از جمله بازار، مراکز بهداشتی و درمانی، تجمعات عروسی و عزا و همچنین دورهمی‌های خانواده گی تا بهبودی شرایط خودداری کنند.

وضعیت رنگ بندی کرونا شهرهای یاسوج، دهدشت، دوگنبدان نارنجی و باشت در کهگیلویه و بویراحمد نارنجی است و و دیگر شهرهای استان با وضعیت زرد و آبی رو به رو هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا