خدمات جهادی دندان پزشکی به یک هزارو200 نفر در محلات محروم بندرعباس ارائه شد


خدمات جهادی دندان پزشکی به یک هزارو200 نفر در محلات محروم بندرعباس ارائه شد

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان در بازدید از مرکز دندانپزشکی گروه جهادی الکفیل در بندرعباس گفت: در این مرکز خدمات دندان پزشکی رایگان به یکهزار و 200 نفر در محلات محروم این شهر ارائه شد.

به گزارش ایرنا،مهدی دوستی شامگاه شنبه با همراهی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان از مرکز یادشده که به مردم محلات محروم بندرعباس خدمات رایگان ارائه می‌دهند، بازدید و با کادر درمانی و مسوولان این گروه جهادی گفت وگو کرد.
وی بیان داشت: این گروه جهادی از ۱۳ تا ۱۸ بهمن ماه با حضور در محله ۲ هزار بندرعباس، به مددجویان کمیته امداد و اقشار کم درآمد این محله و محلات حاشیه‌ای دیگر خدمات دندان پزشکی ارائه می‌کند.
استاندار هرمزگان اظهارداشت: این گروه با مسوولیت سید امیر عبدالملکی از تهران عازم بندرعباس شده‌اند و شامل ۵۰ دندانپزشک هستند که در سالن ۹ دی مستقر و به طور میانگین روزانه به ۲۴۰ نفر خدمات ارائه می‌کنند.
دوستی خدمات این گروه جهادی شامل کشیدن، پر کردن، ترمیم و عصب کشی دندان می‌شود که به افراد بی بضاعت این کار را انجام خواهند داد، در این راستا استانداری هرمزگان نیز با هماهنگی و اسکان و سرویس ایاب و ذهاب را عهده دار شده‌ است.
پیش بینی می‌شود این مرکز تا روز ۱۸ بهمن به بیش از یکهزار و ۲۰۰ نفر در این محلات کم برخوردار خدمات دندانپزشکی ارائه کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور