صلاح: خستگی نه! برای شادی مردم مصر اگر لازم باشد 360 دقیقه بازی می‌کنیم


صلاح: خستگی نه! برای شادی مردم مصر اگر لازم باشد 360 دقیقه بازی می‌کنیم

ستاره مصر ابراز امیدواری کرد که بتواند اولین قهرمانی را با تیم ملی کشورش به دست بیاورد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی تلگراف، محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول در کنفرانس مطبوعاتی پیش از فینال جام ملت های آفریقا در ورزشگاه اولمبه گفت: بردن یک جام با کشورتان بسیار خاص است. من قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدم که احساس بسیار خوبی بود و بعد از ۳۰ سال با باشگاهم قهرمان لیگ برتر شدم. من همچنین می خواهم این احساس را داشته باشم که اولین جام را با کشورم به دست آوردم. چقدر خاص خواهد بود. من خیلی هیجان زده هستم. همه آماده هستند، بنابراین امیدوارم بتوانیم آن را ببریم.

مصر رکورددار قهرمانی در این رقابت ها به مصاف تیمی از سنگال می‌رود که بالاترین رده‌بندی را در فیفا بین تیم های آفریقایی دارد اما علی‌رغم دو بار صعود به فینال، هرگز جام را بالای سر نبرده است. با این حال، نبرد صلاح با هم تیمی‌اش در لیورپول، مانه، توجه زیادی را به خود جلب کرده است زیرا این دو برای اولین بار از زمان حضور در آنفیلد در سطح بین‌المللی به مصاف یکدیگر می‌روند. او گفت: بازی مقابل سنگال و همچنین مقابل سادیو مانه عالی است. ما رقیب هم خواهیم بود و بعد از بازی دوباره هم‌تیمی خواهیم شد. ما بعد از بازی مراکش یک گفت‌وگوی کوچک داشتیم، همدیگر را دیدیم و داشتم وضعیت مصدومیت او را بررسی می کردم. گفتم امیدوارم در فینال همدیگر را ببینیم و بازی خوبی داشته باشیم.

در همین حال، صلاح نظرات مبنی بر اینکه خستگی می‌تواند عاملی برای مصری‌ها باشد را رد کرد، مصری‌ها برای شکست دادن ساحل عاج در مرحله یک شانزدهم نهایی و کامرون در نیمه‌نهایی به وقت های اضافه و ضربات پنالتی رفتند. او گفت: این یک فینال است. هیچ‌کس به خستگی فکر نمی کند. اگر به خستگی فکر کنیم، مردم مصر را به یاد می‌آوریم و به شاد کردن آنها فکر می‌کنیم. ما خوب تمرین می کنیم، خوب ریکاوری می کنیم، خوب غذا می‌خوریم، خوب می‌خوابیم. همه خوشحال هستیم و امیدواریم برنده این دیدار ما باشیم. اگر لازم باشد ۱۲۰ دقیقه بازی کنیم، می‌کنیم و اگر مجبور شویم ۳۶۰ دقیقه بازی کنیم هم این کار را می کنیم؛ هر کاری لازم باشد برای رسیدن به هدفمان انجام می‌دهیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...