مشاور‌ و مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان محیط زیست منصوب شد


مشاور‌ و مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان محیط زیست منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس، در حکم علی سلاجقه خطاب به "مشاور‌ و مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات " این چنین آمده است: با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به موجب این حکم...

به گزارش خبرگزاری فارس، در حکم علی سلاجقه خطاب به "مشاور‌ و مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات " این چنین آمده است: با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به موجب این حکم جنابعالی به سمت "مشاور‌ و مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات "منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به «عدالت محوری» «روحیه انقلابی» «مردم اری» «پاکدستی فساد ستیزی» «قانون مداری» «مفاد عهد نامه مدیران دولت مردمی» و تعامل با سایر همکاران در تحقق اهداف سازمان مجدانه بکوشید.

توفیقات آن جناب در وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

رضا فرخی دانشجوی مقطع دکترای محیط زیست و مشاور حوزه ریاست ، مسئول هماهنگی و پیگیری امور ایثارگران سازمان، رئیس هسته مرکزی گزینش، رئیس گروه توسعه پایدار و کارشناس بازرسی سازمان را در کارنامه کاری خود دارد .
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خصوصی های بازیگر آقای قاضی که نمی دانستید + عکس خانوادگی و بیوگرافی بهزاد خلج