پارکینگ مجتمع عروجیان بهشت حضرت زهرا(س) رایگان شد


پارکینگ مجتمع عروجیان بهشت حضرت زهرا(س) رایگان شد

به گزارش خبرنگار فارس، سعید غضنفری مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) با بیان این خبر گفت: با مصوبه هیات مدیره محترم سازمان بهشت حضرت زهرا سلام الله علیها و جهت آرامش و آسایش خانواده‌های معزز...

به گزارش خبرنگار فارس، سعید غضنفری مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) با بیان این خبر گفت: با مصوبه هیات مدیره محترم سازمان بهشت حضرت زهرا سلام الله علیها و جهت آرامش و آسایش خانواده‌های معزز متوفی و مراجعه کنندگان، پارکینگ ورودی ساختمان عروجیان واقع در ضلع شمال غربی این مجتمع از آغاز دهه مبارک فجر رایگان شد.

وی افزود: تبدیل سازمان درآمدی صرف، به سازمان خدماتی- درآمدی، تسهیل امور و برداشتن بار از دوش خانواده‌های متالم از اهداف تیم مدیریتی جدید سازمان بهشت حضرت زهرا سلام الله علیها و در راستای تحقق خدمت بی منت و رهنمودهای شهردار محترم شهر تهران است.

غضنفری اضافه کرد: پارکینگ مجتمع عروجیان به صورت روزانه میزبان 1500 خودرو است و تیم مدیریتی جدید در راستای تحقق سیاست‌های اعلامی مبنی بر کاهش حداکثری هزینه‌های مرتبط با مجتمع عروجیان، خدمات این پارکینگ را رایگان کرده است.

مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) اضافه کرد: تجهیز این پارکینگ به دوربین‌های پلاک خوان، و همچنین دوربین‌های مداربسته و تقویت بحث نظارتی برای امنیت بیشتر این پارکینگ از جمله اقداماتی است که برای این مجتمع درنظر گرفته شده است.

غضنفری در خاتمه با بیان این مطلب که مردم عزیز شهر تهران و مراجعه کنندگان محترم، شایسته بهترین خدمات هستند، گفت: اگر چه اعتقاد داریم هنوز برای تحقق آنچه لایق این مردم عزیز است، فاصله داریم، اما تمام توان، همت و دغدغه مان این است موثر باشیم و خدمتگذار، و همه تلاشمان برداشتن قدمی کوچک در ارائه خدمتی بی منت خواهد بود.
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو