معرفی انواع کابینت ممبران


اگر تا به ‌حال به دکوراسیون داخلی منزل خود نگاهی انداخته باشید، به این موضوع پی می برید که برای تکمیل دکوراسیون باید از کابینت ‌های مناسبی در آشپزخانه استفاده کنید، چرا که آشپزخانه به ‌عنوان تکمیل ‌کننده‌ دکوراسیون منزل به شمار...

اگر تا به ‌حال به دکوراسیون داخلی منزل خود نگاهی انداخته باشید، به این موضوع پی می برید که برای تکمیل دکوراسیون باید از کابینت ‌های مناسبی در آشپزخانه استفاده کنید، چرا که آشپزخانه به ‌عنوان تکمیل ‌کننده‌ دکوراسیون منزل به شمار می‌ رود. فاکتورهای بسیار زیادی وجود دارند که می ‌توانند به شما کمک کنند تا کابینت‌ های مناسبی را با توجه به بودجه و سلیقه خود انتخاب کنید. یکی از کابینت‌ های پر طرف ‌دار که بسیاری از مردم از آن ‌ها استفاده می ‌کنند، کابینت ممبران می ‌باشد که در این مقاله به معرفی انواع آن ها می پردازیم.

کابینت ‌های ممبران معمولا برای سبک کلاسیک و مدرن بسیار مناسب می ‌باشند از این رو فردی که دکوراسیون مدرن و کلاسیک را برای منزل خود به کار می برد می تواند بدون نگرانی یکی از طرح های کابینت های ممبران را برای آشپزخانه خود استفاده کند. جنس کابینت آشپزخانه ممبران از ام دی اف یا چوب طبیعی می‌ باشد که بر روی آن‌ ها حکاکی هایی را انجام می ‌دهند.

بنابراین خرید کابینت آشپزخانه ممبران به شما کمک می ‌کند که طرح کلاسیکی را به دکوراسیون آشپزخانه‌ خود ببخشید، کابینت ‌های ممبران معمولا از طرح و رنگ ‌های متنوع برخوردار هستند که می ‌تواند زیبایی منحصر به ‌فردی را در آشپزخانه ایجاد کنند و چشم هر بیننده ‌ای را به خود خیره کند.

در ادامه‌ مطالب اطلاعاتی را در مورد کابینت‌ های ممبران در اختیار شما قرار خواهیم داد که با استفاده از آن‌ ها بتوانید به انتخاب بهترین گزینه ممکن برای کابینت آشپزخانه خود بپردازید.

معرفی انواع کابینت ممبران

کابینت کلاسیک ممبران

همان‌ طور که گفته شد کابینت ‌های ممبران را در انواع مختلفی چون کابینت ممبران کلاسیک و مدرن طراحی خواهند شد، از این ‌رو افرادی که مشتاق به استفاده از کابینت‌ های کلاسیک هستند می ‌توانند از کابینت‌ های ممبران استفاده کنند. چرا که طرح‌ های زیبایی را با رنگ های متنوع می ‌توان بر روی کابینت‌ های ممبران حکاکی کرد. یکی از زیباترین مدل‌های کابینت ممبران کلاسیک رنگ سفید آن با منبت ‌کاری‌های طلایی ‌رنگ می‌ باشد که جلوه‌ ای بی ‌نظیر و سلطنتی را به فضای آشپزخانه شما خواهد بخشید.

کابینت مدرن ممبران

کابینت مدرن از دیگر کابینت‌ های مدرن می ‌باشد. شاید بسیاری از افراد تصور کنند که کابینت ممبران تنها به شکل کلاسیک تولید خواهند شد، اما باید به این نکته دقت داشته باشید که به دلیل این ‌که روکش ‌هایی را بر روی این نوع کابینت‌ ها قرار می ‌دهند، می‌ توانند هم کابینت ‌های کلاسیک و هم کابینت ‌های مدرن ممبران را به بازار عرضه کنند. بنابراین زمانی ‌که به‌ جای روکش کلاسیک روکش ‌های مدرن و امروزی را بر روی ام دی اف خام قرار دهند، کابینت مدرن ممبران به وجود خواهد آمد.

کابینت‌ های مدرن را معمولا در طرح و رنگ ‌های ساده و شیک تولید خواهند کرد و حکاکی‌ های خاصی بر روی آن‌ ها صورت نخواهد گرفت، شاید با نگاه کردن به این کابینت‌ ها تصور کنید که با کابینت ‌های ام دی اف رو به‌ رو هستید، اما در واقع این کابینت‌ ها، کابینت‌ های ممبران مدرن محسوب می ‌شوند.

کابینت بازار، یکی از مشاورین و مجری های طراحی و اجرای کابینت محسوب می شود شما عزیزان می توانید انواع کابینت را با بهترین متریال و قیمت سفارش دهید و از همه مهم تر اینکه توسط نیروهای متخصص و مجرب انجام می شود. شما می توانید جهت استعلام به روز قیمت کابینت و یا مشاوره برای خرید کابینت با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته و یا از طریق لینک https://cabinetbazar.ir/ به وب سایت مراجعه نمایید.

معرفی انواع کابینت ممبران

مزایا و معایب کابینت ممبران

با خرید کابینت آشپزخانه ممبران معمولا با مزایایی رو به رو هستید که یکی از آن ‌ها تنوع در رنگ و طرح می ‌باشد، از این رو شما هر طرح و رنگی را که مدنظر داشته باشید، می ‌توانید بر روی کابینت ‌های ممبران پیاده کنید و امکان حکاکی نقش‌ های مختلفی هم بر روی آن‌ ها وجود دارد. روکش پی‌ وی سی را که بر روی این کابینت ‌ها قرار می ‌دهند، باعث محافظت از آن‌ ها می‌شود و به‌ راحتی می ‌توانید این نوع از کابینت ‌ها را تمیز کنید.

کابینت ‌های ممبران به‌ راحتی لکه نمی ‌گیرند و تمیز کردن آن ‌ها سریعا انجام خواهد شد، در نتیجه هزینه ‌های جانبی کمی را هم برای شما ایجاد خواهند کرد.

علاوه‌ بر مزایا، معایبی را هم می ‌توان برای کابینت‌ های ممبران برشمرد که یکی از آن‌ ها این است که روکش‌ های پی وی سی در برابر اشیاء نوک‌ تیز مقاومت خوبی از خود نشان نخواهند داد و در صورت برخورد با هر جسم تیزی ممکن است سریعا پاره شود و هزینه‌ های زیادی را برای شما ایجاد کنند.

همچنین اگر روکش‌ های پی ‌وی سی را به‌ درستی بر روی کابینت قرار ندهند، حباب‌های ریزی بر روی آن‌ ها ایجاد می‌ شود که ظاهر ناخوشایندی را ایجاد می‌ کنند، از طرفی کابینت‌ های ممبران در برابر نور خورشید مقاومت زیادی ندارد، بنابراین اگر به مدت طولانی در معرض نور قرار بگیرند تغییر رنگ خواهند داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این 11 مرد شیطان صفت دست به قتل و آزار زنان و مردان می زدند / مخوف ترین باند بی رحم را ...