نماینده مجلس: قصد مسئولان کمک به تیم فوتبال ماشین‌سازی است


نماینده مجلس: قصد مسئولان کمک به تیم فوتبال ماشین‌سازی است

تبریز - ایرنا - نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی گفت: قصد نمایندگان و مسئولان آذربایجان‌شرقی کمک به تیم فوتبال ریشه دار و قدیمی ماشین سازی تبریز برای خروج آن از وضعیت فعلی است.

به گزارش ایرنا، اللهوردی دهقانی روز یکشنبه در گفت و گویی با اشاره به سخنان مدیرعامل فعلی تیم مبنی بر منتفی شدن انتقال ماشین سازی به شرکت ملی مس، اظهار کرد: چنین اظهار نظرهایی از سوی این افراد، مخالفت تلویحی با واگذاری تیم و خروج آن از بحران است و این افراد بدانند که شرکت مس رغبتی برای قبول مسئولیت ندارد و این نمایندگان و مسئولان استانی هستند که تلاش می کنند این انتقال را قطعی و پایدار کنند.

وی اضافه کرد: مدیریت فعلی ماشین سازی اگر توان مدیریتی داشت، تیم در چنین وضعیتی نمی افتاد و صحبت های وی جای تعجب دارد.

دهقانی گفت: قرار نیست به کسی پولی داده شود، بلکه قرار بر این شد که مشکلات ۲ تیم تراکتور به صورت ریشه ای و پایدار حل شود؛ هرچند شرکت مس به دادن مبلغی معین به این دو تیم بیشتر تمایل دارد و نمی خواهد در این ارتباط مسئولیتی بپذیرد، اما ما به دنبال رفع مشکلات تیم به طور اساسی هستیم.

وی افزود: انتظار ما این است که مسئولان فعلی باشگاه ماشین سازی همکاری کنند تا امر انتقال صورت گیرد، اما اگر علاقه مند نیستند به صراحت اعلام کنند و هیچ اصراری در این امر وجود ندارد.

دهقانی گفت: منابع عظیمی توسط شرکت مس از استان خارج می شود و این شرکت هزینه های زیادی در عرصه ورزش می کند که سهم استان ما از آن بسیار ناچیز است؛ ما به دنبال احیای حقوق استان هستیم و با رفع برخی کارشکنی ها، انتقال مالکیت، انجام و سهم ورزش استان نیز احیا می شود.

به گزارش ایرنا، تیم های تراکتور و ماشین سازی به دلیل مشکلات مدیریتی و مالی، در بدترین شرایط و جایگاه ادوار مسابقات کشوری قرار دارند؛ تراکتور در حال حاضر با ۱۴ امتیاز از ۱۶ بازی در رده دوازدهم لیگ برتر و ماشین با ۵ امتیاز از ۱۷ بازی در رده هجدهم و انتهایی لیگ یک قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه