باشگاه های ورزشی در کرج برای مقابله با ویروس کرونا همکاری کنند


باشگاه های ورزشی در کرج برای مقابله با ویروس کرونا همکاری کنند

کرج - ایرنا - معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان البرز با اشاره به تعطیلی باشگاه های ورزشی در کرج به دنبال قرمز شدن وضعیت کرونایی در این شهرستان گفت: انتظار ما از باشگاه داران این است که در این شرایط با هدف مقابله با این ویروس همکاری های لازم را داشته باشند.

کیهان گلستانی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: بنا به اعلام ستاد مقابله کرونا به دلیل قرمز شدن وضعیت کرونایی شهرستان کرج فعالیت کلیه باشگاه ها و فعالیت های ورزشی کرج تا اطلاع بعدی تعطیل شدند.

وی اضافه کرد: برابر اعلام ستاد مقابله با کرونا و دستورالعمل ابلاغی کلیه فعالیت های ورزشی شهرستان کرج در سطوح، رده های سنی، مسابقات، تمرینات، کلاس های آموزشی و داوری، مدارس فوتبال و استخرها و سالن های سرپوشیده به منظور جلوگیری از گسترش این بیماری برای تمام رشته های ورزشی تا اطلاع بعدی در تمام اماکن دولتی و خصوصی تعطیل اعلام می شود.

گلستانی گفت: بر همین اساس انتظار ما از باشگاه داران در شهرستان کرج این است که در این مدت همکاری های لازم را داشته باشند تا بتوانیم از این وضعیت خارج شویم.

وی با بیان اینکه نظارت های قانونی در این خصوص انجام خواهد شد خاطر نشان کرد: در صورت تخلف باشگاه داران در مرحله اول اخطار و در مرحله بعدی نسبت به پلمب اماکن متخلف اقدام می شود.

وی ادامه داد: در صورت اینکه مابقی نقاط استان نیز در وضعیت قرمز قرار گیرند این تعطیلی برای آنها نیز لحاظ خواهد شد

یک هزار و ۷۰۰ باشگاه خصوصی در استان البرز مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد یک هزار و ۲۰۰ باشگاه ورزشی مربوط به شهرستان کرج است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه