مرادی: بعد از بازی های آسیایی از دو و میدانی خداحافظی می کنم


مرادی: بعد از بازی های آسیایی از دو و میدانی خداحافظی می کنم

ملی پوش دو و میدانی گفت: من تصمیم گرفتم که بعد از کسب مدال در بازی‌های آسیایی از دو و میدانی کنار بروم.

باشگاه خبرنگاران جوان -امیر مرادی ملی پوش دو و میدانی کشورمان درباره شانس خود برای تکرار مدال دوباره در بازی‌های آسیایی گفت: در دوره قبلی نایب قهرمان شدم و برای این دوره هم برنامه‌ام این است که مدال کسب کنم. هدف من مدال است و با شرایط خوبی که دارم، امیدوارم به آن دست پیدا کنم. تصمیم دارم پس از بازی‌های آسیایی برای همیشه از دو و میدانی خداحافظی کنم. افتخار می‌کنم که در این مدت برای کشورم با جان و دل مسابقه داده‌ام. آمادگی بدنم خوب است و اگر به همین شرایط پیش بروم ممکن است در هانگژو نتیجه خوبی بگیرم.

امیر مرادی دونده کشورمان در دوی ۱۵۰۰ متر بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ توانست مدال نقره به دست آورد و او قصد دارد در بازی‌های آسیایی هانگژو هم مدال کسب کند و در نهایت از دنیای حرفه‌ای دو و میدانی خداحافظی کند.

حدادی شانس زیادی برای کسب مدال طلا در هانگژو را دارد

مرادی گفت: احسان حدادی مانند همیشه شانس نخست برای کسب مدال طلا است. اگر فدراسیون دو و میدانی حمایت و هزینه کند شانس رسیدن به چند مدال را داریم. خودم تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا بهترین اتفاق را مانند جاکارتا در هانگژو نیز رقم بزنم. به نظرم در مواد، پرتاب دیسک و پرتاب وزنه شانس بالایی برای تصاحب مدال داریم. این رشته ۲۴ ماده دارد که هر کدام از ورزشکاران در جا‌های مختلف تمرین می‌کنند. اگر حمایت‌ها از دو و میدانی کافی نباشد در آن صورت نمی‌توانیم توقع زیادی داشته باشیم. در حال حاضر ورزش تنها چیزی است که می‌تواند دل ملت را شاد کند.

بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ در حالی روز‌های ۱۹ شهریورماه الی ۳ مهرماه سال ۱۴۰۱ در هانگژو چین برگزار می‌شود که دو و میدانی به علت وضعیت نامناسب شانس زیادی برای کسب مدال در این بازی‌ها را ندارد.

مربی آفریقایی ام به خاطر بی پولی جذب نشد

مرادی گفت: در حال حاضر تمرینات اولیه را انجام می‌دهم و با توجه به اینکه وضعیت مالی فدراسیون دو و میدانی خوب نیست، پولی وجود ندارد که بخواهم مربی هم استخدام کنم. حتی قرار بود مربی آفریقایی هم برایم استخدام شود که شرایطش مهیا نشد.

فدراسیون دو و میدانی از لحاظ مالی شرایط خوبی ندارد و بدهی مالیاتی ۸ میلیاردی باعث شده که مدیران فدراسیون برای برگزاری اردو و جذب مربی برای ورزشکاران با مشکل مواجه شوند.

شاید برای برپایی اردو به کنیا بروم

ملی‌پوش دو و میدانی گفت: حمایت‌های فدراسیون دو و میدانی تا حدودی خوب است، اما آنطور که باید باشد، نیست. مسئولان فدراسیون برایم اردو گذاشتند و دوباره هماهنگ کرده تا به اردوم بروم. حتی در این میان فدراسیون دو و میدانی به من پیشنهاد کرده به اردو کنیا بروم تا درآنجا دوران آماده‌ سازی را پشت سر بگذارم اگر شرایط مهیا باشد مدتی برای تمرین به آنجا خواهم رفت.

فدراسیون دو و میدانی برای آمادگی ورزشکاران جهت حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو اردو‌هایی در داخل و خارج از کشور در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید

دبیر فدراسیون دو و میدانی:کسب مدال در بازی‌های آسیایی اولویت اصلی مان است

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی