محدودیت‌های جدید کرونایی در این شهر اجرا می‌شود


محدودیت‌های جدید کرونایی در این شهر اجرا می‌شود

به گزارش بهداشت نیوز، غفور قاسم‌پور از محدودیت‌های جدید کرونایی در کلانشهر کرج خبر داد و گفت: پیک ششم کرونا با شیوع سویه اومیکرون رو به همه گیر شدن است و مردم برای...

به گزارش بهداشت نیوز، غفور قاسم‌پور از محدودیت‌های جدید کرونایی در کلانشهر کرج خبر داد و گفت: پیک ششم کرونا با شیوع سویه اومیکرون رو به همه گیر شدن است و مردم برای جلوگیری از این اپیدمی باید شیوه نامه‌های بهداشتی و تزریق دز سوم واکسن را جدی بگیرند زیرا موارد مراجعه سرپایی به مراکز درمانی و بستری بسیار افزایش یافته و خطرناک است.

وی با اشاره به اینکه طبق اعلام وزارت بهداشت طی دو هفته آینده روند شیوع بیماری گسترده‌تر خواهد شد، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در اجتماعات ویژه ایام ماه رجب در بقاع و اماکن متبرکه را ضروری خواند و گفت: تابع سیاست‌های ستاد مقابله با کرونا هستیم و تعطیلی عمومی و سراسری وجود ندارد بلکه باید محدودیت‌ها با نظارت‌های جدی‌تری اعمال شود که رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک در اجتماعات و دورهمی‌ها از جمله هشدارهای بهداشتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

فرماندار کرج تصریح کرد: به منظور کاهش تبعات شیوع بیماری کرونا از روز یکشنبه محدودیت‌های جدیدی در مراکز خدماتی، آموزشی، ورزشی این کلان‌شهر اعمال می‌شود.

وی برگزاری کلاس‌های درس به شیوه راه دور و غیر حضوری را از تصمیمات امروز ستاد استانی اعلام کرد و گفت: به فراخور وضعیت شهرها محدودیت‌ها اعمال می‌شود.

قاسم‌پور خاطرنشان کرد: طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا در شرایط فعالیت‌های ورزشی با محدودیت‌هایی همراه خواهد بود، فعالیت رستوران‌ها و مراکز خدماتی در سطح شهر نیز باید در فضای آزاد باشد و شیوه‌های بهداشتی با جدیت اجرایی شود.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان باید از ترددهای درون شهری و پاساژ گردی‌ها بکاهند تا شاهد تعطیلی سراسری در نوروز نباشیم، متذکر شد: هر گونه محدودیت‌های جدید به فراخور شرایط پس از تصویب ستاد استانی اطلاع رسانی خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!