آغاز آزادسازی حریم سواحل استان هرمزگان


با همکاری دستگاه‌های متولی این سازه غیرمجاز تخریب شد و به دستگاه‌هایی که سازه غیرمجاز در حریم دریا و خوریات دارند توصیه می‌کنم عملیات تخریب آن را آغاز کنند.

استاندار هرمزگان از آغاز آزادسازی حریم سواحل استان هرمزگان خبرداد و گفت: بنا به دستور ریاست محترم جمهوری، آزادسازی سواحل در استان هرمزگان با جدیت دنبال می‌شود.

با حضور میدانی مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان و جمعی از مسئولان، مرحله نخست آزادسازی سواحل و رعایت حریم ۶۰ متری در بخشی از ساحل بندرعباس آغاز و دیواره غیرمجاز احداث شده در این ساحل تخریب شد.

این دیواره بخشی از کمپ اسکان گردشگری بندرعباس در ساحل شرقی این شهر و به وسعت ۶ هکتار بود که امروز با دستور استاندار در راستای آزادسازی سواحل و رعایت حریم ۶۰ متری تخریب شد.

استاندار هرمزگان در حاشیه آغاز آزادسازی سواحل استان گفت: عطف به دستور رئیس جمهور مبنی بر آزادسازی حریم رودخانه‌ها، دریاها و خوریات به نفع مردم، ما در این بخش یک سازه داشتیم که در حریم خوریات واقع و احداث شده بود.

مهدی دوستی افزود: با همکاری دستگاه‌های متولی این سازه غیرمجاز تخریب شد و به دستگاه‌هایی که سازه غیرمجاز در حریم دریا و خوریات دارند توصیه می‌کنم عملیات تخریب آن را آغاز کنند.

وی عنوان کرد: چون این مسئله اراده دولت است و ما بر همین اساس و برای تحقق وعده دولت به نفع مردم اقدام خواهیم کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟