بازدید سرزده فرمانده کل ارتش از فرماندهی آموزش های هوایی شهید خضرایی


بازدید سرزده فرمانده کل ارتش از فرماندهی آموزش های هوایی شهید خضرایی

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه 19 بهمن روز نیروی هوایی ارتش، سرزده از فرماندهی آموزش‍های هوایی شهید خضرایی نیروی هوایی ارتش، بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این یگان، روند آموزش‍های ارائه شده را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
امیر سرلشکر موسوی با تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز تاریخ ساز نیروی هوایی ارتش گفت : نیروی هوایی ارتش السابقون السابقون است و کارکنان ولایتمدار این نیروی الهی همواره در بزنگاه‍ها با بصیرت عمل کرده‍ اند.
امیر سرلشکر موسوی با تشریح اهمیت ۱۹ بهمن سال ۱۳۵۷ و حرکت شجاعانه کارکنان نیروی هوایی در میثاق با ولایت و پیوستن به انقلاب افزود : بیعت تاریخی با امام خمینی ( ره) در ۱۹ بهمن، پیروزی انقلاب اسلامی را سرعت بخشید و پایه‍ های انقلاب را محکم کرد و ضرورت دارد تاثیر این حرکت بی بدیل برای جوانان تشریح شود تا عزیزان دانشجو و هنرآموز ارزش حرکت شجاعانه، جهادی و تاریخ ساز نیروی هوایی الهی را بیشتر از قبل درک کنند.
فرمانده کل ارتش همچنین در دیدار با فرماندهان و مسئولان این مرکز گفت: مردم عزیز ایران اسلامی ارتش را دوست دارند و ارتش مورد احترام و اعتماد ملت شریف ایران است که این حسن اعتماد و احترام برای یکایک فرماندهان و کارکنان ارتش ارزشمند است و برای حفظ این جایگاه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
فرمانده کل ارتش با تاکید بر لزوم استفاده از طرح‍های نخبگان و جوانان تحت آموزش در این یگان، افزود: از طرح‌های ابتکاری نخبگان جوان در نیروی هوایی و همه یگان‍های ارتش استقبال می‌کنیم و تمام تلاش خود را برای عملیاتی کردن این طرح‍ها به کار خواهیم بست.

بازدید سرزده فرمانده کل ارتش از فرماندهی آموزش های هوایی شهید خضرایی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی