واریز 50 میلیارد تومان به حساب ایتام تحت پوشش کمیته امداد البرز


واریز 50 میلیارد تومان به حساب ایتام تحت پوشش کمیته امداد البرز

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز گفت: 50 میلیارد تومان از دهه فجر سال گذشته تا فجر امسال  به حساب ایتام و فرزندان محسنین این استان واریز شده است.

به گزارش ایسنا، محمد محمدی فرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اکنون بیش از ۳۹ هزار نیکوکار حمایت یک هزار و ۵۰۰ یتیم و سه هزار و ۵۰۰ فرزند محسنین را برعهده دارند.

وی بیان داشت: این مبالغ در قالب واریز مستقیم به‌حساب فرزندان بوده که به‌طور میانگین و از طریق کارت های عضو شتاب ماهانه مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به حساب ایتام و ۶۰۰ هزار تومان به حساب فرزندان محسنین واریز می شود.

وی با تاکید بر اجرای پویش «ایران مهربان» اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان این پویش برای جذب حامی ایتام و فرزندان محسنین ادامه خواهد داشت که این عزیزان می‌توانند با واریز حداقل ماهیانه ۳۰ هزار تومان از فرزند معنوی خود حمایت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز استفاده از بسترهای الکترونیکی را برای جذب حامیان میسر دانست و افزود: مشارکت حضوری و مراجعه به دفاتر کمیته امداد در قالب این طرح در زمان حاضر انجام نمی‌شود.

وی یادآورشد: بنابراین نیکوکاران می‌توانند در این پویش با نام‌نویسی در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین و پرداخت نقدی مستقیم به‌حساب ایتام و محسنین از طریق سامانه ekram.emdad.ir اقدام و همچنین تماس با شماره تلفن ۳۲۸۰۱۰۷۱ فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان