فرود هواپیماهای حامل 120 تن تجهیزات مخابراتی در کرج


فرود هواپیماهای حامل 120 تن تجهیزات مخابراتی در کرج

عضو هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: در ماه گذشته و روزهای اخیر با خط باری پروازی از مبدا کشورهای همسایه به مقصد فرودگاه بین المللی پیام بیش از 120 تن لوازم الکترونیکی و تجهیزات مخابراتی وارد کشور شده است.

به گزارش ایسنا، ارسلان ذاکری افشار در جمع خبرنگاران با اشاره به بهره مندی این منطقه از ظرفیت هایی مانند فرودگاه و وجود واحدهای تولیدی و صنعتی عنوان کرد: تمام این ظرفیت ها امروز با هدف تکمیل زنجیره تولید و افزایش بهره وری به خصوص در بخش تولیدات داخلی به کار گرفته شده‌اند.

وی گفت: برخورداری پیام از ظرفیتی مانند بخش کارگو این امکان را فراهم کرده تا با ارتقای این بخش شاهد واردات مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی به خصوص واحدهای مرتبط با آی.سی.تی و فناوری های نوین باشیم.

وی اضافه کرد: به همین منظور در ماه گذشته و روزهای اخیر با خط باری پروازی از مبدا کشورهای همسایه به مقصد فرودگاه بین المللی پیام بیش از ۱۲۰ تن لوازم الکترونیکی و تجهیزات مخابراتی وارد کشور شده که با واردات این کالاها بخش زیادی از نیاز واحدهای مرتبط با آی.تی و آی.سی.تی مستقر در این منطقه را تامین کرده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی