برق به سه روستای «چوار» رسید


برق به سه روستای «چوار» رسید

مدیر توزیع برق شهرستان چوار گفت: برق‌رسانی به سه روستای فاقد برق «سرکمر»، «مله‌سیاه» و «بانزیارت» از توابع شهرستان چوار انجام شد.

مهندس «رضا پیکری» با بیان اینکه روستاهای سرکمر، مله‌سیاه و بانزیارت به دلیل قرار گرفتن در مسیر صعب العبور تا کنون از نعمت برق برخوردار نبودند، اظهار کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های توسعه‌ای صنعت برق در سال جاری، برق رسانی به مناطق بدون برق بود که خوشبختانه این روستاها از نعمت برق بهره‌مند شدند.

مدیر توزیع برق شهرستان چوار با بیان اینکه این پروژه در راستای خدمات بهتر به مشترکین در سراسر شهرستان انجام شده است، افزود: اعتبار این پروژه از محل اعتبارات داخلی شرکت توزیع برق در حوزه احداث، توسعه، اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های برق روستایی انجام گرفته است.

پیکری با بیان اینکه اعتبار تخصیص یافته به این پروژه‌ها بالغ بر یک میلیارد و ۵۵۶ میلیون تومان بوده است، خاطر نشان کرد: طرح برق‌رسانی به روستای مله‌سیاه با اعتبار ۱۷۰ میلیون تومان، بانزیارت یک میلیارد تومان و سرکمر ۳۸۶ میلیون تومان بوده است.

مدیر توزیع برق شهرستان چوار با اشاره به اینکه نزریک به ۶ کیلومتر شبکه برق شهرستان توسعه پیدا کرده است، ادامه داد: خوشبختانه با این افتتاح دیگر روستای فاقد برق در سطح شهرستان وجود ندارد و مفتخریم اهالی روستاها علاوه بر بهره‌مندی از برق مطمئن و پایدار از نعمت روشنایی معابر نیز برخوردار شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...