دشمنان کشور به دنبال انحراف تدریجی انقلاب هستند


دشمنان کشور به دنبال انحراف تدریجی انقلاب هستند

استاندار خراسان شمالی گفت: دشمنان کشور به دنبال انحراف تدریجی انقلاب اسلامی هستند.

محمدرضا حسین نژاد، ۱۷ بهمن ماه، در آیین بهره برداری و کلنگ زنی متمرکز پروژه‌های شهرستان اسفراین که به مناسبت دهه مبارکه فجر برگزار شد، اظهار کرد: مسائل فرهنگی یکی از موضوعاتی است که باید با نهایت همکاری بین مسئولان دولتی و ائمه جماعات پیگیری شود تا حربه دشمنان به نتیجه نرسد.

وی مراقبت از هجمه‌های شبکه‌های اجتماعی را یکی از موضوعات مهم استان دانست و افزود: دشمن به دنبال تسخیر افکار جامعه ما بدون جنگیدن است و این اتفاق با هجمه فرهنگی و اقتصادی آنها رخ می‌دهد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با بیان اینکه داشتن آسایش با آرامش تفاوت دارد، گفت: بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا علی‌رغم داشتن آسایش، آرامش ندارند و علت آن هم دوری از خداوند است.

حسین نژاد با تاکید بر اینکه نباید از موضوعات فرهنگی غافل شویم، اظهار کرد: در کشور و استان نیازمند عزم ملی در مسائل فرهنگی هستیم و این موضوع توسط یک دستگاه یا یک مجموعه اتفاق نمی‌افتد بلکه باید همه دستگاه‌ها و مجموعه ها با یکدیگر همکاری داشته و فعالیت اساسی و ریشه‌دار فرهنگی انجام دهند.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه مسیر پیشرفت کشور طی ۴۳ سال گذشته بسیار قوی بوده است، گفت: هم اکنون در بسیاری از موضوعات سرآمد دنیا و منطقه هستیم و به علوم جدید نیز دست پیدا کرده ایم.

مسئولیت اجتماعی صنایع

حسین نژاد به مسئولیت اجتماعی صنایع شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: صنایع در شهرستان اسفراین و استان باید مسئولیت های اجتماعی خود را به شکل صحیح انجام دهند.

وی تاکید کرد: موضوع مسئولیت اجتماعی صنایع را با جدیت دنبال می‌کنیم و از آن‌ها در این خصوص گزارش کار می‌خواهیم.

استاندار خراسان شمالی همچنین به اتفاقات پیش از انقلاب تا رسیدن به پیروزی شکوهمند انقلاب نیز اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی با بیداری و روشنگری مردم و امام خمینی(ره) و همچنین اشتباهات مکرر و رژیم شاهنشاهی شکل گرفت و با جلوداری امام راحل(ره) به پیروزی رسید.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403