تقویت دانشگاه فنی و حرفه‌ای، مشکل اشتغال را حل خواهد کرد


تقویت دانشگاه فنی و حرفه‌ای، مشکل اشتغال را حل خواهد کرد

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: توجه و اعتبارات در حوزه دانشگاه‌ها حتما باید به سمت دانشگاه فنی و حرفه‌ای بیاید و ناگزیر هستیم که دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای را تقویت کنیم.

رضا نجاتی در حاشیه افتتاح خوابگاه دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای که امروز (۱۷ بهمن‌ماه) به صورت ویدئوکنفرانس با حضور وزیر علوم برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اهمیت دانشگاه فنی و حرفه‌ای، استقبال جوانان از این دانشگاه چند برابر شده و این دلیلی برای اهمیت حرفه‌آموزی جوانانی است که از دبیرستان فارغ‌التحصیل می‌شوند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: استان خوزستان یکی از استان‌های پیشرو است که تعداد زیادی از دانش‌آموزان آن مطالبه‌گر دانشگاه فنی و حرفه‌ای هستند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به افتتاح خوابگاه دانشجویی، گفت: معمولاً دانشجویانی که از شهرهای محروم به این دانشگاه مراجعه می‌کنند نیاز به خوابگاه دارند. هر چند که اعتبار احداث این خوابگاه ملی است اما استان نیز در جهت بازسازی خوابگاه‌ها کمک خواهد کرد.

نجاتی گفت: توجه و اعتبارات در حوزه دانشگاه‌ها حتما باید به سمت دانشگاه فنی و حرفه‌ای بیاید و ناگزیر هستیم که دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای را تقویت کنیم. اگر این دانشگاه‌ها را تقویت کنیم یقیناً مشکل اشتغال نیز حل خواهد شد و بستری برای آموزش دانش‌آموزان خواهد بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)