جابه جایی افزون بر یک میلیون مسافر در سیستان و بلوچستان


جابه جایی افزون بر یک میلیون مسافر در سیستان و بلوچستان

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: یک میلیون و 903 هزار و 146 نفر مسافر در 10 ماهه سال جاری در قالب 207 هزار و 846 سفر وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده ای در حوزه استحفاظی این اداره کل جابجا شدند.

تیمورباقری در گفت وگو با ایسنا- افزود: جابجایی مسافر این مدت در استان نسبت به مشابه سال گذشته با افزایش 19 درصدی در تعداد مسافر و 24 درصدی در تعداد سفر را نشان می دهد.

وی افزود: همچنین بر اساس تصمیمات ستاد ملی کرونا استفاده از ماسک در اماکن عمومی اجباری بوده و این تصمیم در مورد سرنشینان و مسافران اتوبوس‌ها، تاکسی‌ها و مینی‌بوس‌های بین شهری نیز صدق می‌کند و تنها افرادی می توانند از وسایل حمل ونقل عمومی مسافری استفاده نمایند که کارت واکسن همراه یا تست پی سی آر منفی 72 ساعته داشته باشند .

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان سفر با ناوگان عمومی مسافربری را ارزان و ایمن دانست و گفت: از مردم و مسافران درخواست می شود هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را از طریق سامانه تلفنی , اینترنتی و پیامکی ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت , مالکان و رانندگان رسیدگی شود.

باقری در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر 63 شرکت , موسسه و شعب حمل و نقل مسافری , 2 هزار و 380 راننده مسافری فعال، 952 دستگاه ناوگان اتوبوسی، هزار و 526 دستگاه ناوگان مینی بوسی و 803 دستگاه ناوگان سواری فعال در سیستان و بلوچستان به هموطنان گرامی خدمات ارائه می دهند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج