مامور حرمت شکن شهرداری تبریز به دستور شهردار عزل شد


مامور حرمت شکن شهرداری تبریز به دستور شهردار عزل شد

تبریز - ایرنا - به دنبال انتشار فیلم کوتاهی از درگیری یکی از مامورین سد معبر شهرداری منطقه سه تبریز با یک توانجوی دستفروش در فضای مجازی، مامور حرمت شکن شهرداری به دستور شهردار تبریز عزل شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، انتشار این فیلم در فضای مجازی واکنش های بسیاری به دنبال داشت و روابط عمومی شهرداری تبریز در اطلاعیه ای در این مورد توضیحاتی ارایه کرد.

در بیانیه روابط عمومی شهرداری تبریز آمده است: برخود فرض می‌دانیم در راستای اطلاع رسانی شفاف و دقیق در خصوص فیلم منتشر شده در فضای مجازی در رابطه با برخورد فیزیکی یکی از عوامل سد معبر شهرداری منطقه سه با توانجوی سد معبر کننده توضیحاتی را ارائه دهیم.

بیانیه حاکی است: ضمن محکوم کردن اقدام یکی از عوامل سد معبر ( مسئول تخلفات منطقه) طی برگزاری جلسه فوری در محل شهرداری در مورد اتفاق رخ داده تصمیمات زیر اتخاذ گردید.

در بیانیه تشریح شده است: به دستور شهردار کلانشهر تبریز و تاکید شهردار منطقه، فرد خاطی از مسئولیت خود عزل و مقرر شد شهرداری منطقه نسبت به برخود انضباطی شامل تعلیق فرد خاطی تا مشخص شدن کلیات ماجرا و همچنین دلجویی و تفقد از فرد معلول به‌خاطر نحوه برخورد عوامل سد معبر در اسرع وقت اقدامات مناسب را معمول دارد؛ با وجود تذکرات چندین باره ماموران شهرداری این فرد نسبت به رفع سد معبر خودداری کرده است.

در بیانیه تاکید شده است: رسالت اصلی شهرداری تبریز حفظ ارزش‌ها و احترام به شخصیت والای انسانی است؛ از همین‌رو از هرگونه رفتاری که باعث خدشه‌دار نمودن حیثیت، شأن و کرامت انسانی شود، به شدت مورد مذمت و نکوهش قرار گرفته و در صورت مشاهده با خاطیان برخورد قاطع و قانونی انجام می‌شود.

کلانشهر ۱.۹ میلیون نفری تبریز دارای ۱۰ منطقه شهرداری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان