85 هزار قزوینی در نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند


85 هزار قزوینی در نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند

قزوین - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: 85 هزار قزوینی از آغاز طرح نهضت ملی جهش تولید مسکن در سطح این استان ثبت نام کرده اند.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی ، سیدعلی هاشمی تصریح کرد: فرآیند اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در استان به طور جدی در دست اقدام و پیگیری بوده و کارهای خوبی نیز در این زمینه به عمل آمده است.

وی تاکید کرد: هرچند تاکنون ۸۵ هزار متقاضی در سامانه این طرح ثبت نام کرده اند اما با توجه به اینکه پالایش ثبت نام شدگان همچنان ادامه دارد، به نظر می رسد با ادامه کار تعداد متقاضیان واجد شرایط نیز افزایش پیدا کند.

این مسوول با بیان اینکه تامین مسکن از اولویت های مهم دولت و وزارت راه و شهرسازی بوده و در این استان نیز احداث واحدهای مسکونی برای متقاضیان واجد شرایط در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: در همین راستا، برنامه ریزی برای احداث هشت هزار واحد مسکونی در ناحیه منفصل شهری مهرگان و هفت هزار واحد مسکونی در سایر شهرهای استان در حال انجام است.

به گفته وی، از فاز نخست تا پنجم طرح اقدام ملی مسکن در استان قزوین ۳۵ هزار متقاضی ثبت نام و پالایش شده اند که در نهایت نیز ۶ هزار متقاضی تایید نهایی و از این تعداد نیز عملیات احداث برای سه هزار و ۶۶۸ متقاضی آغاز شده است.

هاشمی اضافه کرد: تخصیص زمین برای یک هزار متقاضی قزوینی واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در حال انجام و عقد قرارداد با پیمانکار جهت اجرای پروژه نیز هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین یادآور شد: عملیات اجرایی احداث واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در استان توسط ۲ کارگزار بنیاد مسکن با یک هزار و ۳۵ واحد به همراه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با یک هزار و ۲۸۲ واحد مسکونی در ناحیه شهری مهرگان و ۶۷۹ واحد در شهرهای دیگر استان قزوین آغاز شده و پروژه های یاد شده نیز با ۱۵ تا ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی همراه هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !