تعداد بیماران کرونایی گلستان 2.5 برابر شد


تعداد بیماران کرونایی گلستان 2.5 برابر شد

گرگان‌ - ایرنا - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی گلستان از بستری 448 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی این استان خبر داد و گفت: با شیوع سویه اُمیکرون و کاهش رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی گلستان از هفته گذشته تاکنون 2.5 برابر شد

سعید گل‌فیروزی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر ۴۴۸ مبتلا به کرونا در گلستان بستری هستند که این تعداد ۲۶۵ نفر بیشتر از شنبه هفته گذشته است.

وی بیان کرد: ۶۷ نفر از مبتلایان بستری در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند که این تعداد در مقایسه با هفته قبل ۲۳ نفر بیشتر شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی گلستان ادامه داد: همچنین حال ۲۷ نفر از بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان وخیم است.

وی از مردم گلستان خواست علاوه بر تزریق هر سه دُز واکسن کرونا، شیوه‌نامه‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک را همچنان رعایت کنند.

در حال حاضر گرگان علی‌آباد و بندرگز در وضعیت قرمز، رامیان، مینودشت، آق قلا،بندرترکمن ،گالیکش و کلاله در وضعیت نارنجی و بقیه شهرستان های گلستان در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس