چند خبر کوتاه از انتظامی استان همدان


چند خبر کوتاه از انتظامی استان همدان

همدان- ایرنا- کشف سوخت و نهاده های دامی قاچاق، دستگیری مخلان نظم و امنیت، کشف سرقت و دستگیری سارقان و اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی مهمترین اخبار انتظامی استان همدان در 24 ساعت گذشته است.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشت زنی در مسیرهای ارتباطی به یک دستگاه کامیون نفتکش که در حال تردد بود، مشکوک شدند.

سرهنگ "مجتبی محمدی" افزود: ماموران این خودرو را متوقف و در بررسی از آن ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق بدون مدارک قانونی و مجوز های لازم به ارزش یک میلیارد ریال که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود را کشف کردند.

وی اضافه کرد: در این رابطه نفتکش توقیف و یک متهم دستگیر شد که پرونده در مراجع قضایی در حال رسیدگی است.

کشف ۴۷ تن نهاده های دامی قاچاق در بهار

فرمانده انتظامی بهار گفت: یگان های انتظامی این شهرستان در ۲۴ ساعت گذشته با اجرای طرح های انتظامی اقدام به مقابله با قاچاق، سرقت و مبارزه جدی با مواد مخدر در سطح شهرستان کردند.

سرهنگ" بزرگعلی نوری" افزود: در اجرای این طرح، ۱۰۰ کیلوگرم گوشت ماهی، ۲۴ تن شیر خوراکی غیر بهداشتی بدون مجوز و ۴۷ تن نهاده های دامی قاچاق و خارج از شبکه توزیع، کشف شد.

وی اضافه کرد: در این رابطه ۲ فقره سرقت کشف و یک سارق حرفه ای، هشت معتاد و خرده فروش مواد مخدر و چهار نفر اراذل و اوباش نوظهور دستگیر شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ارزش ریالی کالای کشف شده بنا به نظر کارشناسان پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

دستگیری ۱۹ متهم در کبودرآهنگ

فرمانده انتظامی کبودرآهنگ اظهار داشت: طی ۴۸ ساعت گذشته با مشارکت یگان های انتظامی شهرستان کبودرآهنگ، طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

سرهنگ "نبی شکرویسی" اضافه کرد: با اجرای این طرح سه دستگاه موتورسیکلت مسروقه، یک دستگاه خودرو مسروقه، ۵۶ گرم انواع موادمخدر کشف شد و همچنین سه سارق موتورسیکلت، یک سارق خودرو، ۲ نفر مشمول غایب، پنج خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر، سه فرد دارای حکم جلب، ۲ سارق سیم برق و سه سارق اماکن خصوصی دستگیر شدند.

وی بیان کرد: ۱۸ دستگاه انواع وسایل نقلیه متخلف نیز با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی توقیف و اعمال قانون شدند.

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در نهاوند

سرپرست انتظامی شهرستان "نهاوند گفت: پلیس این شهرستان با تدوین طرح جامع عملیاتی و انتظامی و طرح ارتقا امنیت اجتماعی را با هدف افزایش سطح احساس امنیت عمومی، ارتقای نظم اجتماعی، پیشگیری از جرائم و برخورد قانونی با معدود هنجارشکنان را با بهره گیری از توان و ظرفیت پلیس های تخصصی در سطح شهرستان اجرا کرد.

سرهنگ "ذبیح الله درویشی" افزود: مهمترین نتایج اجرای این طرح می توان به کشف سه دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و ۴۶ فقره انواع سرقت، توقیف سه دستگاه موتورسیکلت و ۹ دستگاه خودروی متخلف و مزاحم، کشف بیش یک کیلو و ۱۶۶ گرم انواع مواد مخدر، کشف بیش از ۷۰ قطعه اقلام ضدفرهنگی و همچنین کشف ۲ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز اشاره کرد.

وی با بیان اینکه ۶۵ متهم دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند اضافه کرد: این افراد شامل ۱۷ سارق، ۳۴ معتاد و خرده فروش مواد مخدر و ۱۴ نفر سایر جرائم می شود.

کشف ۱۰ تن آرد قاچاق در همدان

جانشین انتظامی استان همدان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان با تشدید اقدامات کنترلی و حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان همدان به یک دستگاه کامیون و یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک شدند.

سرهنگ "رضا زارعی" افزود: پس از هماهنگی های لازم و بازرسی از این خودرها ۱۰ تن آرد قاچاق با ارزش یک میلیارد ریال کشف و در این رابطه ۲ نفر دستگیر شدند که پرونده آنها در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !