270 دونده همدانی استعدادیابی شدند


270 دونده همدانی استعدادیابی شدند

همدان- ایرنا- دبیر هیات دو ومیدانی استان همدان گفت: 270 دونده رده‌های سنی پایه همدان در طرح استعدادیابی همگانی ورزش همدان شرکت کردند.

«مسعود بنوان» روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح استعدادیابی ورزشی با همکاری هیات دو ومیدانی استان، سپاه انصارالحسین (ع)، بخشداری، دهیاری‌ها و پایگاههای مقاومت در محلات مختلف شهر و روستا با کارشناسان و مربیان مجرب دو ومیدانی در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: دو ومیدانی رکورد استعدادیابی ورزش استان همدان است و همه ساله نزدیک به یک هزار ورزشکار در این طرح شرکت می‌کنند.

بنوان اضافه کرد: اطلاعات این تعداد ورزشکار در سامانه استعدادیابی ورزش استان همدان ثبت خواهد شد و قرار است نخبه‌ها در برنامه‌های اردویی شناسایی و تحت آموزش‌های حرفه‌ای قرار بگیرند.

دبیر هیات دو ومیدانی همدان خاطرنشان کرد: استعدادهای بسیار خوبی را شناسایی کرده‌ایم که به لحاظ قد و قامت در شرایط ایده آل قرار دارند و در این راستا ۲۵ دونده را انتخاب کرده‌ایم.

وی بیان کرد: در تمامی مواد دو ومیدانی استعدادیابی داشته‌ایم و توانستیم در این طرح پیشتاز هیات‌های ورزشی همدان باشیم.

بنوان خاطرنشان کرد: این طرح به صورت مستمر برگزار می‌شود و در حال حاضر هفت پایگاه دیگر برای همکاری در این دوره از استعداد یابی‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند و در روزهای آتی استعداد یابی علاقه مندان در این حوزه‌ها هم برگزار و برترین‌ها برای حضور در تمرینات حرفه‌ای و اعزام به مسابقات استانی و کشوری انتخاب می‌شوند.

هم اکنون بیش از پنج هزار ورزشکار دونده به صورت سازمان یافته در سطح استان همدان فعالیت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی