بیش از 460 قبضه سلاح سرد در ملایر کشف و ضبط شد


بیش از 460 قبضه سلاح سرد در ملایر کشف و ضبط شد

همدان- ایرنا- فرماندهی انتظامی ملایر گفت: بیش از 460 قبضه سلاح سرد در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان کشف و 10 نفر از مخلان نظم و امنیت نیز شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ «احمد ساکی» روز یکشنبه با اعلام این خبر، اظهار داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در راستای پیشگیری از جرایم به ویژه جرم های خشن که موجب سلب آرامش مردم می‌شود، با حمایت دستگاه قضایی و حضور یگان‌های اجرایی در سطح شهرستان ملایر اجرایی شده است.

وی افزود: در همین راستا از ۳۰ واحد صنفی در شهرستان ملایر بازرسی و ۲ واحد صنفی متخلف پلمب و برای سه واحد صنفی دیگر نیز اخطار پلمب صادر شده است.

فرماندهی انتظامی ملایر ادامه داد: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی همچنین ۵۰۰ سی‌سی شربت متادون و ۵۰ عدد قرص ترامادول نیز کشف و پنج معتاد متجاهر نیز دستگیر شدند.

به گفته سرهنگ ساکی، با تلاش ماموران ۲ فروشنده سلاح سرد دستگیر و ۲ دستگاه خودرو و چهار دستگاه موتور سیکلت مزاحم توقیف شدند و تعداد ۱۱ قبضه تبر، ۱۸ پنجه بوکس و ۴۶۸ تیغه انواع چاقوی نامتعارف نیز در راستای اجرای این طرح کشف و ضبط شده است.

وی با تاکید بر اینکه برخورد پلیس ملایر با مخلان نظم و امنیت با جدیت ادامه دارد، گفت: در این راستا برای ۱۰ متهم پرونده تشکیل و به دستگاه قضایی تحویل داده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید