شبکه برق رامسر با افتتاح 9 طرح به پایداری رسید


شبکه برق رامسر با افتتاح 9 طرح به پایداری رسید

نوشهر - ایرنا - شبکه برق شهرستان رامسر از امروز یکشنبه همزمان با ششمین روز دهه فجر با افتتاح 9 طرح به پایداری رسید و تهدید قطع برق شهروندان در مناطق کوهستانی با بارش برف رفع شده است.

به گزارش ایرنا ، این طرح ها با هدف رفع ضعف ولتاژ و پایداری در شبکه برق در مناطق ییلاقی و کوهستانی از جمله جواهرده و جنت رودبار با هزینه ۹۶ میلیارد ریال اجرا و بهره برداری شده است.

رییس اداره برق شهرستان رامسر در مراسم بهره برداری از این طرح ها گفت گفت : سال ۱۴۰۰ پروژه زیربنایی زیادی در نقاط مختلف شهری و روستا های دور دست رامسر نظیر جواهرده و و جنت رودبار اجرا و بهره برداری شده است که نتیجه آن عدم قطعی برق در این مناطق با وجود بارش بیش از یک متری برف است.

تقی حاتمیان افزود : پراکندگی و گستردگی مناطق ییلاقی رامسر گذشته از سختی توسعه و توزیع شبکه برق رسانی ، مسوولیت شرک تبرق را در نگهداری و پایداری شبکه برق دوچندان می کند که در این راستا تنها در یک ماه اخیر دو دستگاه فیلر و دو خط اصلی ۲۰ کیلو ولت یکی در حوزه بخش مرکزی و دیگری در کتالم ساداتشهر به شبکه برق رسانی شهرستان اضافه و سبب شد ظرفیت خطوط از ۱۴ به ۱۶ ارتقا پیدا کند.

وی توضیح داد : پروژه هایی که امروز بهره برداری شد شامل خط ۲۰ کیلوولت ،شبکه فشار ضعیف ، تبدیل شبکه به سیم خود نگهدار، نصب ترانس توزیع، توسعه فیدر فشار متوسط، اصلاح و بهینه سازی ، شاخه زنی خط گرم و سرد خطوط توزیع، اصلاح روشنایی معابر و مواردی از این دست بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...