500 گلوله جنگی در ثلاث باباجانی کشف شد


500 گلوله جنگی در ثلاث باباجانی کشف شد

کرمانشاه - ایرنا - کشف 500 گلوله جنگی سلاح‌های نیمه سنگین، بیش از 10 تُن آرد و سه تن ماهی قزل آلای قاچاق سه خبر کوتاه از اقدامات پلیس در شهرهای ثلاث باباجانی، کرمانشاه و دالاهو است.

فرمانده انتظامی ثلاث باباجانی از کشف ۵۰۰ گلوله جنگی سلاح‌های نیمه سنگین فرسوده متعلق به دوران دفاع مقدس در این شهرستان مرزی خبر داد.

سرهنگ فضل الله پرنو روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پس از اطلاع پلیس از نگهداری تعداد زیادی مهمات جنگی در یک مغازه ضایعاتی در حاشیه‌ شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی ثلاث باباجانی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی واحد صنفی مذکور شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی، بازرسی لازم را از این واحد صنفی به عمل آوردند.

سرهنگ پرنو افزود: در بازرسی انجام گرفته، ۵۰۰ گلوله جنگی مربوط به سلاح‌های نیمه سنگین فرسوده شامل ۲۶۲ گلوله خمپاره ۶۰ و ۸۰ و همچنین ۲۳۸ گلوله آرپی جی باقی مانده از دوران دفاع مقدس از این مغازه کشف شد.

رئیس پلیس شهرستان ثلاث باباجانی از دستگیری یک نفر در این راستا خبر داد و یادآور شد: تیم چک و خنثی سازی سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در محل حاضر شدند تا از وقوع هرگونه انفجار احتمالی در زمان جابجایی این گلوله ها جلوگیری شود.

کشف بیش از ۱۰ تُن آرد قاچاق در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه نیز از کشف ۱۰ تُن و ۴۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در مرکز استان خبر داد.

سرهنگ علیرضا دلیری اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس کرمانشاه مبنی بر وجود مقدار زیادی آرد قاچاق دپو شده در یک واحد مسکونی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۲۳ تعاون با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی منزل مذکور در شهرک کرناچی شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی، بازرسی لازم را به عمل آوردند.

سرهنگ دلیری تاکید کرد: ماموران در بازرسی های انجام شده ۱۰ تن و ۴۰۰ کیلوگرم آرد که در یک کامیون جاساز شده بود و قرار بود به کشورهای همسایه قاچاق شود، کشف کردند.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضایی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

کشف سه تُن ماهی قزل آلای قاچاق در دالاهو

فرمانده انتظامی دالاهو از کشف سه تُن ماهی قزل آلا قاچاق در این شهرستان به ارزش ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ کیومرث شهبازی اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی بالاطاق حین کنترل خودروهای عبوری به یکدستگاه کامیون یخچال دار مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی های انجام شده سه تن ماهی قزل آلا به ارزش ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ شهبازی از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضایی جهت صدور حکم لازم خبر داد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط