سرپرست جدید دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان معرفی شد


سرپرست جدید دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان معرفی شد

زاهدان- ایرنا- مسعود اکبری‌زاده طی حکمی از سوی رییس دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان معرفی و از خدمات سلطانعلی میر رییس سابق این دانشگاه تقدیر شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا در متن حکم محمدمهدی تهرانچی خطاب به مسعود اکبری‌زاده سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان آمده است: از جنابعالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های معنوی و مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه به‌ویژه تقویت نقش‌آفرینی مدیران واحدهای دانشگاهی در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه پنج‌ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحدهای دانشگاهی اهتمام ورزید.

رییس سابق دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان در نشست تکریم و معارفه رییس جدید این دانشگاه اظهارداشت: اقدامات موثری از جمله مدیریت آموزشی در دوران کرونا و برگزاری کلاس‌های مجازی و اجرای بدون نقص و وقفه امتحانات در تمام واحدهای استان در این دانشگاه انجام شده است.
سلطانعلی میر افزود: افزایش تعداد مدارس سما از ۱۷ مدرسه به ۲۵ مدرسه، پیشرفت در حوزه‌های پژوهشی، علمی و افزایش تعداد مجله‌های پژوهشی از یک به پنج مجله از دیگر اقدامات انجام شده در دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان بوده است.
وی تصریح کرد: برگزاری ۲۶ همایش علمی، راه‌اندازی بزرگترین پایگاه واکسیناسیون شرق کشور و راه‌اندازی سامانه ثبت نام زبان EPT در استان نیز از دیگر اقدامات موثر بود.
مسعود اکبری زاده سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی سیستان بلوچستان نیز ضمن ابراز امیدواری از تعامل با اساتید و دانشجویان گفت: در راستای اهداف دانشگاه آزاد برنامه‌های مختلفی برای تعالی این دانشگاه داریم.

مسعود اکبری‌زاده با دارا بودن دکتری زبان و ادبیات عرب، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان زاهدان است که سوابقی از جمله معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، مسوول راه‌اندازی و رییس واحد علوم و تحقیقات سیستان و بلوچستان، معاون سما زاهدان، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان را در کارنامه کاری دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند