آخرین قیمت خودروهای ژاپنی در بازار ایران – 17 بهمن 1400


آخرین قیمت خودروهای ژاپنی در بازار ایران – 17 بهمن 1400

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) اخیراً بازار خودروهای ژاپنی در داخل کشور با نوساناتی همراه بوده است. در این مطلب آخرین قیمت خودروهای ژاپنی بازار ایران در 17 بهمن 1400 را بررسی می‌کنیم. اگر قصد خرید خودروهای ژاپنی دارید، بد نیست ابتدا نگاهی به نوسانات این هفته بازار بیندازید. خودروهای وارداتی گران قیمت هستند و پیش‌تر در خصوص آنها صحبت... نوشته...

اخیراً بازار خودروهای ژاپنی در داخل کشور با نوساناتی همراه بوده است. در این مطلب آخرین قیمت خودروهای ژاپنی بازار ایران در 17 بهمن 1400 را بررسی می‌کنیم.

اگر قصد خرید خودروهای ژاپنی دارید، بد نیست ابتدا نگاهی به نوسانات این هفته بازار بیندازید. خودروهای وارداتی گران قیمت هستند و پیش‌تر در خصوص آنها صحبت کرده‌ایم. دیروز با شروع هفته جدید، موجی از نوسان وارد بازار خودروهای وارداتی شد.

آخرین قیمت خودروهای ژاپنی

در همین راستا قیمت برخی محصولات گران و برخی دیگر ثابت ماند. برای مثال نیسان جوک پلاتینیوم از خودروهایی بوده است که بدون تغییر مانده و قیمت آن هم اکنون حوالی یک میلیارد و 450 میلیون تومان است. البته این خودرو نسبت به هفته گذشته 10 میلیون رشد قیمتی را تجربه کرده.

همچنین دیروز قیمت میتسوبیشی لنسر 1.8 لیتر اتوماتیک حوالی یک میلیارد و 150 میلیون تومان بود. در این میان برخی خودروها طی یک ماه اخیر، کاهش قیمت شدیدی را تجربه کرده‌اند و از آن جمله می‌توان به تویوتا راوفور اشاره کرد که در کمتر از 3 هفته حدود 100 میلیون تومان ارزش آن کاهش یافت.

آخرین قیمت خودروهای ژاپنی در بازار ایران – 17 بهمن 1400آخرین قیمت خودروهای ژاپنی در بازار ایران – 17 بهمن 1400

در بازار خودروهای ژاپنی شاهد افزایش قیمت تویوتا C-HR بودیم که دیروز در سطح قیمتی 2 میلیارد تومان متوقف شد. قیمت سایر خودروهای ژاپنی نیز در جدول زیر خواهد آمد اما اجمالاً بگوییم که اوتلندر تیپ 5 حوالی 2 میلیارد و 250 میلیون تومان، مزدا مونتاژ صندوق دار تیپ 4 با پیشرانه 2 لیتری حوالی یک میلیارد و 240 میلیون تومان شده و قیمت آن 10 میلیون تومان کاهش یافته است.

در این میان تویوتا C-HR هیبرید‌ با 20 میلیون کاهش قیمت، هم اکنون 2 میلیارد و 350 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. از دیگر خودروهای کاهشی بازار خودروهای ژاپنی در کشور می‌توان به نیسان ایکس تریل اشاره کرد که با ریزش 10 میلیون تومانی به قیمت 2 میلیارد و 800 میلیون تومان رسید.

در نظر داشته باشید که این قیمت‌ها مدام در حال نوسان است و احتمالا قیمت روز آنها با قیمت اعلامی گجت نیوز اندکی متفاوت باشد. در ادامه جدول قیمت این خودروها را ببینید.

برندمدلکارکردقیمت (تومان)
نیسان جوک‌ اسکای پک2017صفر۱,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
نیسان جوک پلاتینیوم2017صفر۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
میتسوبیشی لنسر ۱.۸ لیتر اتوماتیک2018صفر۱,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
میتسوبیشی اوتلندر‌ تیپ ۵2018صفر۲,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
تویوتا راوفور‌ دو دیفرانسیل عمان2018صفر۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
تویوتا C-HR‌ تمام چرخ محرک Icon2018صفر۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تویوتا C-HR هیبرید‌ Style2018صفر۲,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
نیسان ایکس تریل‌2018صفر۲,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
میتسوبیشی میراژ‌1399صفر۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا صندوق دار (مونتاژ) ۲.۰ لیتر تیپ ۴1398صفر۱,۲۴۰,۰۰۰,۰۰۰
تویوتا پریوس تیپ C2017صفر۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک