اهدای جایزه بزرگ هیئت داوران اسلم دنس به فیلم عبد آبست


اهدای جایزه بزرگ هیئت داوران اسلم دنس به فیلم عبد آبست

«کشتن خواجه» به کارگردانی عبد آبست، جایزه بزرگ هیئت داوران اسلم دنس را دریافت کرد. فیلم سینمایی «کشتن خواجه» ساخته عبد آبست، جایزه بزرگ هیئت داوران Breakouts بیست و هشتمین جشنواره فیلم اسلم دنس را دریافت کرد. اکران در این جشنواره، اولین نمایش این فیلم در آمریکای شمالی بود. جشنواره فیلم اسلم دنس که قرار […]

فیلم سینمایی «کشتن خواجه» ساخته عبد آبست، جایزه بزرگ هیئت داوران Breakouts بیست و هشتمین جشنواره فیلم اسلم دنس را دریافت کرد.

اکران در این جشنواره، اولین نمایش این فیلم در آمریکای شمالی بود.

جشنواره فیلم اسلم دنس که قرار بود از ۲۰ تا ۳۰ دی برگزار شود، به دلیل شیوع کرونا کمی به تعویق افتاد و از ۷ تا ۱۷ بهمن‌ماه به صورت آنلاین برگزار شد. این جشنواره امسال بیش از 8 هزار فیلم از سراسر دنیا دریافت و در نهایت حدود 100 فیلم بلند و کوتاه را برای بخش‌های مختلف خود انتخاب کرد. در بخش مسابقه با نام رهایی (Breakout) تنها ۶ فیلم از ایران، آمریکا، آلمان، استرالیا و کانادا حضور داشتند که کشتن خواجه در نهایت جایزه اصلی این بخش را دریافت کرد. این فیلم مورد استقبال بسیار منتقدان آمریکایی قرار گرفت.

کشتن خواجه در اولین نمایش جهانی‌اش در بخش مسابقه بیست و ‌پنجمین جشنواره فیلم شب‌های سیاه تالین به نمایش درآمده بود و پس از آن در اولین نمایش آسیایی‌اش در پنجاه و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم هند در گوآ روی پرده رفت.

بازیگران این فیلم ابراهیم عزیزی، وحید راد، میثاق زارع، ایمان بسیم، سارا محمدی و مه‌سیما کباری هستند.

این اثر را شهرزاد سیفی تهیه کرده و محصول شرکت هیچ فیلم است. پخش و فروش بین‌المللی کشتن خواجه را محمد اطبایی در کمپانی مستقل‌های ایرانی بر عهده دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زیبای من