بیش از 221 میلیون خودرو در سال جاری در جاده‌های آذربایجان‌شرقی تردد کرده‌اند


بیش از 221 میلیون خودرو در سال جاری در جاده‌های آذربایجان‌شرقی تردد کرده‌اند

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: بر اساس اطلاعات به دست آمده از 88 دستگاه ترددشمار آنلاین، 221 میلیون و 429 هزار خودرو در سالجاری از جاده‌های مختلف استان تردد کرده‌اند.

حسن بلوکی در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: میزان تردد خودرو در جاده‌های استان در مدت سپری شده از سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: ۱۴ درصد از ترددهای ثبت شده در جاده‌های استان، مربوط به وسایط نقلیه‌ی سنگین و مابقی مربوط به وسایط نقلیه سبک است و در این بازه زمانی مسیر رفت و برگشت «ایلخچی-تبریز» با ثبت ۲۹ میلیون و ۴۶۱ هزار تردد، پرترددترین مسیر استان محسوب می‌شود.

بلوکی افزود: مسیرهای «صوفیان-تبریز» با ۱۶ میلیون و ۹۱۵ هزار تردد، «آذرشهر-ایلخچی» با ۱۱ میلیون و ۴۵۲ هزار تردد، «بناب-مراغه» با بیش از ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تردد و «ملکان-بناب» با بیش از ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد از دیگر مسیرهای پر رفت و آمد استان در سالجاری هستند.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی یادآور شد: مرکز مدیریت راه‌های استان با ۲۴ دستگاه دوربین نظارت تصویری، ۸۸ دستگاه ترددشمار آنلاین و ۱۰۰ دستگاه سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور، کنترل تردد در راه‌های مختلف استان را رصد و پایش می‌کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...