امدادرسانی و رهاسازی ١٠٣ خودروی گرفتار در برف و کولاک محورهای مواصلاتی تکاب


امدادرسانی و رهاسازی ١٠٣ خودروی گرفتار در برف و کولاک محورهای مواصلاتی تکاب

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌غربی از امداد رسانی و رهاسازی ١٠٣ دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک به استعداد ٣٠٥ نفر در محورهای مواصلاتی مزبور توسط تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، امیر جعفرزاده مدیرعامل هلال احمر استان گفت: در پی بارش برف توام با وزش باد از روز ١٤ بهمن‌ماه در جنوب استان باعث کولاک در محورهای مواصلاتی تکاب به شهرستان بیجار استان کردستان، تکاب به زنجان (محور دندی به ماهنشان)، تکاب به شاهین‌دژ و گرفتارشدن خودروهای عبوری در این محورها شده است ، فعالیت سامانه مزبور در حال حاضر در محورهای یاد شده تداوم دارد و نجاتگران جمعیت هلال احمر در حال امدادرسانی به افراد حادثه دیده هستند.
بنابر گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ، تعداد ۳ تیم عملیاتی بصورت همزمان (دو تیم کوهستان از شعبه مرکزی و یک تیم پایگاه امدادونجات مائین بلاغ) در محورهای تکاب به بیجار کیلومتر ۳۰ و تکاب به استان زنجان گردنه انگوران کیلومتر ۴۵ پایگاه و محور شاهین دژ به تکاب اقدام به عملیات امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف و کولاک شدید نمودند .
آخرین اطلاعات ثبت شده در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات تا ساعت ٨ مورخ ١٧ بهمن اکیپ‌های امدادی توانسته اند به ١٠٣ خودرو به استعداد ٣٠٥ نفر امداد رسانی نمایند .
گفتنی است عملیات‌های مذکور با بکارگیری ١١ خودروی کمک دار و آمبولانس به همرام توزیع اقلام زیستی اضطراری به تعداد ٨٣ بطری آب معدنی، ٨کیلو خرما ، ٢٠ بسته بیسکوییت و کنسروجات همراه بوده است، نیروهای عملیاتی توانستند از مجموع ١٠٣ خودروی گرفتار شده در برف و کولاک به سرنشینان سه دستگاه خودروی عمومی، از جمله یک دستگاه اتوبوس،یک دستگاه مینی بوس و یک دستگاه ون امداد رسانی نمایند.

48

کد خبر 1600251

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش