اپلیکیشن نوبیتکس در کافه بازار یک میلیونی شد


اپلیکیشن نوبیتکس در کافه بازار یک میلیونی شد

بیش از یک میلیون کاربر نوبیتکس، اپلیکیشن اندروید این صرافی ارز دیجیتال را از کافه بازار نصب کرده‌اند. بدین‌ترتیب تاکنون بیش از یک میلیون و ششصد هزار نفر، اپلیکیشن نوبیتکس را از کافه بازار، مایکت و لینک مستقیم سایت دانلود کرده‌اند.

نوبیتکس به‌عنوان نخستین پلتفرم ایرانی خرید و فروش رمزارز، بیش از سه میلیون کاربر دارد که حالا بیش از یک میلیون و 600 هزار نفر آن‌ها ازطریق اپ نوبیتکس در این صرافی خرید و فروش می‌کنند.

محیط کاربری بسیار ساده، امنیت بالا، شناسایی دوعاملی، امکان محدود کردن لحظه‌ای برداشت برای مدت مشخص، امکان ورود با اثر انگشت، پنل سود و زیان و... امکاناتی است که در نسخه 3.7 اپ اندروید نوبیتکس قرار دارد.

همچنین کاربران می‌توانند با فعالسازی اعلان قیمت و با مشخص کردن قیمت مورد نظر برای رمزارزها، ازطریق نوتیفیکیشن در جریان رسیدن به قیمت اعلامی خود قرار بگیرند. بدین‌ترتیب کاربران در صورت ریزش یا افزایش قیمت، ازطریق نوتیفیکشن مطلع می‌شوند و می‌توانند بلافاصله برای خرید یا فروش رمزارز مورد نظرشان تصمیم‌گیری کنند.

کاربران نوبیتکس می‌توانند در صفحه داشبورد اپلیکیشن، در جریان آخرین اطلاعیه‌های این صرافی ارز دیجیتال قرار بگیرید و اگر به راهنمایی نیاز داشتند، در قسمت پایینی منوی داشبورد، پاسخ سؤالاتشان را پیدا کنند.

همچنین کاربران نوبیتکس برای فعال‌شدن صفحه سود و زیان در اپلیکیشن خود، باید ابتدا پنل سود و زیان را در سایت نوبیتکس فعال کنند. برای این کار باید وارد داشبورد شده، از گزینه کیف‌های من وارد پرتفوی شده تا از این قسمت، درخواست پنل سود و زیان فعال شود.

اپلیکیشن موبایلی نوبیتکس را می‌توانید ازطریق لینک مستقیم در سایت صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس و همچنین از کافه بازار و مایکت دانلود و نصب کنید.

همچنین اپلیکیشن نسخه ios نوبیتکس نیز به‌تازگی در «سیب اپ» و «آی اپس» قرار گرفته است. این اپ مانند نسخه‌ی اندروید تمامی پروتکل‌های امنیتی را رعایت کرده و کاربران می‌توانند با اطمینان خاطر از امنیت بالا، با اپلیکیشن نوبیتکس اقدام به خریدوفروش ارزهای دیجیتال در تلفن همراه خود کنند.

نوبیتکس بزرگ‌ترین بازار تبادل رمزارز در ایران با بیش از سه میلیون کاربر است که از سال 96 شروع به کار کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !