امام جمعه سیرجان: بازنگری در قوانین حمایتی از پلیس یک ضرورت است


امام جمعه سیرجان: بازنگری در قوانین حمایتی از پلیس یک ضرورت است

کرمان - ایرنا - امام جمعه سیرجان گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید قوانینی را وضع کنند تا دست کارکنان انتظامی در دفاع از جان خود، مردم و امنیت کشور باز باشد و بازنگری در قوانین حمایتی از پلیس یک ضرورت است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، حجت الاسلام والمسلیمن سید محمود حسینی در یادواره شهدای شهر بلورد در جوار امامزاده علی (ع) با اشاره به تلاش خستگی ناپذیر کارکنان انتظامی در برقرای نظم و امنیت جامعه و مظلومیت شهدای نیروی انتظامی افزود: اقدام شرارت گونه این فرد جانی در به شهادت رساندن سرهنگ "علی اکبر رنجبر" را محکوم می کنیم و خواهان برخورد قاطع و قانونی با این جنایتکار هستیم.

وی با اشاره به ضرورت بازنگری در قوانین حمایتی از پلیس اظهار داشت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید قوانینی وضع کنند که دست ماموران انتظامی باز باشد و بتوانند از امنیت کشور، جان خودشان و مردم دفاع کنند.

امام جمعه سیرجان بیان کرد: همه اراذل و اوباش و شیاطین بدانند همانطور که شیطان بزرگ آمریکا در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران شکست خورد، بقیه کوچکتر از آن هستند که بخواهند اقدامی انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلیمن حسینی در پایان گفت: جنایت دشمنان علیه دین اسلام، انقلاب، ارزش ها و نیروهای مخلصمان در نیروهای انتظامی را محکوم می کنیم و از خدای متعال توفیق روزافزان برای این کارکنان خدوم و فائق آمدن به نقشه و توطئه ها دشمن را خواستاریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها