چهار طرح تولیدی و خدماتی در جویبار و سیمرغ افتتاح شد


چهار طرح تولیدی و خدماتی در جویبار و سیمرغ افتتاح شد

ساری – ایرنا – سه طرح جهاد کشاورزی در سیمرغ و یک واحد تولیدی در شهرستان جویبار روز یکشنبه همزمان با ششمین روز دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جویبار در مراسم بهره برداری از شرکت فولاد گستر فیدر در این شهرستان گفت که این واحد تولیدی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان سرمایه ثابت و ۱۰ میلیارد تومان سرمایه در گردش به بهره برداری رسیده است.

بهرام عبدالله پور افزود : این شرکت سالانه ۱۰ هزار تن انواع ورق های طرح دار، کرکره ای، نماسقفی تولید می کند و با بهره برداری از آن ۶ نفر به صورت مستقیم مشغول کار شده اند.

معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران هم در این مراسم گفت که ۱۴ طرح صنعتی دهه فجر در استان به بهره برداری می رسد که برای اجرای آنها حدود ۵۰۲ میلیارد تومان هزینه شده و برای ۷۵۶ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می شود.

علیرضا یوسف نژاد با اظهار این که یکی از برنامه های اداره کل صمت مازندران راه اندازی بنگاه های راکد و واحدهای تحت تملک بانک ها است ، افزود: در سال جاری ۱۰۱ طرح برای این استان در نظر گرفته شده است تا با پیگیری های که توسط سازمان صنعت، شرکت شهرک های صنعتی استان و استانداری صورت می گیرد این واحدها بتوانند تا پایان سال به مدار تولید بازگردند.

وی گفت که تاکنون ۱۴ واحد تولیدی خارج از شهرک صنعتی و بیش از ۵۰ واحد هم در داخل شهرک صنعتی به مدار تولید بازگشته اند.

طرح های بهره برداری شده در شهرستان سیمرغ هم شامل سورتینگ و بسته بندی محصولات کشاورزی بود که به گفته مدیر جهاد کشاورزی شهرستان برای اجرای آنها بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان هزینه شد.

رجب فلاح زیلتی گفت که در دهه مبارک فجر امسال یک واحد سورتینگ و بسته بندی محصولات با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید و عملیات اجرایی پنج طرح هم با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال آغاز می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرورت نظارت بیشتر بر واردات آیفون